| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
2004-04-24/25 - SLC 1 på Gelleråsen - BILDER
|
1 besök senaste veckan (9445 totalt) |
Man tackar och bugar...inget lysande resultat men efter omstädigheterna, r-däcken var inget bra val i kombination med en motor som inte riktigt tyckte om låga varv (ursäkter måste man ju ha) så är vi rätt nöjda
Vi fick en massa erfarenheter utan att ha sönder allt för mycket... _________________ Karl Brag |
||||
Jag var nog lite trött i skallen.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
|
Håller på att lägga upp lite bilder i mitt galleri nu:
http://blixten.ake.nu/galleri/ EDIT: Färdig nu. Säg till om det är nåt särskilt ni vill se - tog bara de bästa bilderna. _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
Var du säkert inte ensam om...var inte direkt svårt att somna igår
_________________ Karl Brag |
||||
Jasså det var du som var framme och tog bilder på oss...
Jag stod i Chalmers Racing tältet och var blöt. Tror du tog en bild på oss också? Inte bara bilen menar jag?
Jag skall nog fixa en solhatt med "MaZ" broderat så att man kan se att det är jag...
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Solhatt Sydväst ska det vara
|
||||
Igår ja, hoppas du har beställt bättre väder till de andra racen.
Tur du sa till oss att flytta på oss i starten annars hade du petat ut ögat på mig med flaggan...
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Hade varit väldigt trevligt om du kunde mailat mig bilderna du har på Diners saaben. blev inte tid till att ta några egna bilder
SLC Fredrik: Har du dom bilderna som finns på SLC webben i högre upplösning? _________________ Fredrik Björkman Clio V6 9-3SC Aero |
||||
Hummm.. jag hade blå jacka och beiga brallor. Kollade igenom mina bilder och det var tyvärr bara en bild på er bil. Man såg er bil låångt bort i fjärran på en annan bild också så tyvärr fastnade ni nog inte på min rulle... (a.k.a. Compact Flash ;-) ) _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
Nej......absolut inte........många bilder vill vi se.......
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Har du tagit över websidesarbetet från RR? _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Är det Roger som ska ha dem så kan jag skicka dem till honom direkt. Han brukar få alla mina DC-Racingbilder ändå... _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
konstigt att du inte ser adressen men skicka dom gärna till fredrikb@olofstromsportalen.com (det är inte Roger som sköter den längre) _________________ Fredrik Björkman Clio V6 9-3SC Aero |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
2004-04-24/25 - SLC 1 på Gelleråsen - BILDER
|
1 besök senaste veckan (9445 totalt) |