Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 20395 besök totalt |
Re:
Nej, jag har inga planer på att köra STCC... ![]() Men om du tänker på den andra helgen så befinner jag mig troligen på Gotland då... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Nej? ![]() Skicka ett PM här istället eftersom jag bara hänger sporadiskt på AP. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Besiktning tisdag, service onsdag, sedan kanske det kommer ut en annons på den... ![]() Köpsugen? Med andra ord: Jag har bara provstartat den, vi har ju vinter lite längre än ni sörlänningar... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
om du menar den gamla jag hade så fungerade låset utmärkt, men det var svårare att låsa upp den... ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Ja, nu blir det till att ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Dags för en 130 kanske? ![]() ![]() |
||||||
Re:
Eller 135? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 20395 besök totalt |