| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
S: BMW M-Coupé -99 SÅLD
|
12881 besök totalt |
|
Efter en del våndor har jag nu bestämt mig för att sälja sportkombin: 6500 mil Första registeringsdatum i Tyskland: 981027 Importerad till Sverige: 000505 H/K-stereo med cd-växlare Larm Nybesiktigad utan anm 080506 Nyskattad (betald idag) Nyservad (Inspektion 1) 080508 Två skönhetsfel finns: Lacksläpp på fälgarna så om man är petig kanske de ska lackas om. Lädret på ena sidostödet på förarstolen är skadat, orsaken är i- och urstigningar som sliter på lädret. Pris: 215 000 kr. Ändrat pris: 205 000 kr. Nytt pris: 180 000 kr Tel: 070-5413820 Mail: sorenkristensson(at)hotmail.com Eller skicka ett PM. Gammal bild från Mantorp, hittade inte digitalkameran för färska bilder...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
|
Re:
Nu ska jag ett tag för att se vad det kan bli för något annat skojsigt att
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
|
Re:
Jag har aldrig sålt någon bil till Mo i Rana, den här kommer att synas ännu längre norrut, i Narvikstrakten.
||||||||
|
Re:
Vad funderar du på att skaffa då? Ska man gratulera eller är det begravningsstämning?
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||||
|
Re:
Jag känner mig lite kluven, party på begravningen kanske?
Har inte alls bestämt vad det ska bli istället, ni lär väl komma med en hel del förslag kan jag tänka mig...
||||||||
|
Re:
Kanske dags å testa en modern BMW Mitt förslag blir följdaktligen en 130i
|
||||||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
12881 besök totalt |