Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 7080 besök totalt |
Är det någon som VET hur det ligger till med ljudnivåkrav? Är nämligen ruskigt sugen på att åka lite bana för första gången med kompressormotorn men det skulle kännas jäkligt surt om man blev avvinkad efter ett varv pga för högljudd bil.
Min bil låter nämligen MYCKET som det är nu... _________________ Jonas Edling |
||||
![]() ![]() _________________ Pierre Rosenholtz bmw 530D Touring -10 |
||||
Är vädret ok så planerar jag att ta chansen att åka en sista gång innan kung Bore gör entré.
Andra har frågat men visst är det bara att dyka upp på söndag morgon? Dvs ingen föranmälan behövs... _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||||
All info finns på länken som Karl Birgander la in tidigare i tråden. Så vitt jag sett står där inget om föranmälan. Dock är det smidigt om man fyllt i besiktningspappret (finns att ladda ner från samma sida) innan man kommer till banan. ![]() |
||||
Ja det är samma men vi har ingen db mätare så det kan vara svårt för oss att neka. En kompressormatad BMW måste man ju bara få lyssna på! ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Tack! Kan nog bli ett sabbatsår för tävlandet nästa år. Bara hoppa in och köra någon enstaka tävling. Men det blir destå mer med privatbilen.
Tack! Tråkigt var det toppen som rasa igen alltså. Får hoppas på en bättre säsong nästa år då! _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Kommer tillsammans med M3jonas.
Däckfråga i samanhanget: Jag har 2 Khumo ecsta V700 medium halvslitna, 2 nya ecsta MX, villka sätter jag var ?? Den sliter däck grymt fram, men knapt alls bak. Har även 2 nästan blanka V700, men det var ju krav på mönsterdjup. _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||||
Vädret ser ju bra ut..... för att vara höst.....
http://www.smhi.se/weather/natvader/ Jag kommer och kollar, kanske kör.... _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||
Ja sämre kan det väl inte gå... ![]() ![]() |
||||
tom vädret ser ut att bli hyffsat till söndan...
bara bilen kvar då som skall vara iordning.... stressmek ![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
![]() Förra året, samma event, bjöd på frost i gräset och en bantemp på -2°C på morgonen. Då är det ruggigt halt de första varven innan R-gummit kommit upp i arbetstemperatur. ![]() |
||||
V700 fram, MX bak. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
Funkade bra förra gången vi var där iaf. Jag åkte med Torbjörn i hans 968:a och såg även flera andra som åkte med passagerare. ![]() Men någon av arrangörerna (Krilleg?) kan ju ge definitivt besked förståss. ![]() |
||||
_________________ Tom Persson Xr4x4 24v/Locost S7 070-496 75 37 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 7080 besök totalt |