Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Vem säljer HANS inkl. hjälm
<<   1, 2
2 besök senaste veckan (3393 totalt)
Svenne-Motorsport.se
Stora Höga
Här sen Jan 2006

Hans

Mocomp i Nol har ett bra erbjudande på HANS Nu.

Tel 0701-903242

Volvo S40 IGMAB
Citera
StefanJ
Vallentuna/Sthlm
Här sen Jun 2005

Jag kan starkt rekommendera hjälm och Hans skydd ifrån Stand21. Deras hjälmar måste vara bland det skönaste hjälmarna som finns.

Citera
carreracup
Ystad
Här sen Maj 2004

RS Patrik skrev:
carreracup skrev:
Hej!

Porsche säljer inte collectionen utan den säljs bara av stand 21.Patrik om du är intreserad så har jag grejor som du kan känna på och testa.Hanskar HANS hjälm skor..johan finns det några skor i storlek 46 i södra delarna för prövning.

Niclas

Niklas,
tackar för erbjudandet!
vad har du för prylar? Eller läser jag fel, Du har handskar, HANS hjälm, skor från Stand 21?

Det jag menar är att om du är intreserad av ex Porsche collectionen kan du prova handskstorlek,Sko storlek,HANS har jag en hemma som du kan få titta på. Hjälm storlek kan jag mäta till dig.Kan mäta dig ifall det skulle vara intresant med en overall...Förtydlignde:Jag saluför STAND 21 i södra delarna av vårt land.

Stockholm
Här sen Nov 2002

carreracup skrev:
Det jag menar är att om du är intreserad av ex Porsche collectionen kan du prova handskstorlek,Sko storlek,HANS har jag en hemma som du kan få titta på. Hjälm storlek kan jag mäta till dig.Kan mäta dig ifall det skulle vara intresant med en overall...Förtydlignde:Jag saluför STAND 21 i södra delarna av vårt land.

Niklas ær vår återforsæljare precis som han sæger. thumbs up
Citera
RS Patrik
Skåne
Här sen Mar 2004

[quote="carreracup]

Det jag menar är att om du är intreserad av ex Porsche collectionen kan du prova handskstorlek,Sko storlek,HANS har jag en hemma som du kan få titta på. Hjälm storlek kan jag mäta till dig.Kan mäta dig ifall det skulle vara intresant med en overall...Förtydlignde:Jag saluför STAND 21 i södra delarna av vårt land.[/quote]

Ah, tack för det.

overall har jag en ( PUMA) som jag fick måttsydd, mycket nöjd. Har ingen tanke att byta den.
Däremot "behöver" jag främst skor, och då måste nog handskar införskaffas också. HANS och hjälm ligger löst till också.

Kan du PM:a mig dina detaljer, så jag kan höra av mig.

Ystad
Här sen Maj 2004

Stand

Hej!

Jag säljer lite allt möjligt som har med bilar att göra. Bla då STAND 21. Jag har idag lagt en order med porsche collection och kommer förhoppning att kunna vissa innom ett par veckor.Kommer skor 42-44 samt lite olika handskar. Vill du kan du titta på stand21.fr där kan du mäta dig till storlek på handskar,hjälmar m.m. Hör gärna av dig!

Niclas Thorvaldsson

0708-101188
niclas@eurobos.com

Vem säljer HANS inkl. hjälm
<<   1, 2
2 besök senaste veckan (3393 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande