Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (7669 totalt) |
Re:
Lag ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||||||
Re:
![]() |
||||||
Re:
![]() Hoppas att det blir minst två jämna lag på slutet som det ibland lyckats med. Tommy Falck och Per Löveryd hade en intensiv fajt för två år sen där de passerade Josen i den vita Miatan på varsin sida mellan Mohlin och TV-krönet. ![]() |
||||||
Re:
Inget slår väl Jansas och Lars-Görans fajt häromåret? Fasiken. Nu saknar jag min Seven. Dert blir väl nån annan som får ta hand om Roadsport A i år då... Och FTD. ![]() Med Ginettan kommer det inte att gå fort. Finnes: Ginetta med förare. Söker lag. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||
Re:
![]() Det ska bli intressant att se vad Ginettorna kan göra, lite snabbare än Roadsport C borde det väl gå iaf (efter att allt är justerat och inlärt). Lagbildning brukar fungera kaotiskt och fint på plats ![]() |
||||||
Re:
Kanske skulle Peter kunna ta min plats då jag just upptäckte att att PR-licensen inte räcker i 60-minutes. Jag försöker fortfarande pussla ihop tiden så att jag kan gå licenskursen iår men jag kan inget lova ännu. ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Re:
Pusslet är lagt och jag kommer att gå kursen samt köra 60min om inte Peter eller någon annan tagit min plats redan? ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Re:
|
||||||
Re:
Ja, det finns ju fler fördelar med det här upplägget. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Re:
Åker på onsdag. Via Gelleråsen. Hänger du på? _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||
Re:
Ha! onsdag! då jobbar jag fortfarande... ![]() jag tänkte fredag morgon eller möjligtvis torsdag kväll. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
Re:
Jobbar?? ![]() ![]() _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||||
Re:
Det är mao fullt. |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (7669 totalt) |