Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 15090 besök totalt |
Re:
HEHEH .. lite inblandad har jag varit ... ![]() /J _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||||
Spännade som f-n!
Men om sanningen skall fram så trodde jag att du var färdigmoddad med dina bilar efter sinterkopplingen på 993:an. ![]() ![]() Din shortshift. Har hört att den lösningen som sätts direkt på växellådan enbart förkortar växellägena i längsled, inte i sidoled, stämmer det? Själv kör jag Porsche original och är ruggigt nöjd med det. Även Magnus på verkstan hos PCS i Hbg brukar säga efter varje provtur efter årsservicen: -Fan va skön växellådan är! ..med ett stort leende på läpparna.. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||||
Re:
Lite måste man ju modda , "lite vinter terapi" tror du har rätt där om shortshiften . för lägena mellan 1an o 2an e kortare altså längsled . /Jannis _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||||
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||||
Re:
Jag är 194 och sitter perfekt... _________________ Patrik Ljunggren |
||||||||
Re:
Grymt snyggt! Är de matta? _________________ Patrik Ljunggren |
||||||||
Re:
Japp , Tror färgen hette rallymatt. /J _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||||
Re:
Eller kan man lacka svart solid med silkesmatt (el. sidenmatt?) klarlack, blir liknande resultat.. Blev riktigt fin med fälgarna lackade! När får man se denna på jobbet nästa gång då? ![]() MVH Jonas |
||||||||
Re:
Kommer dröja innan den kommer till jobbet igen , men vill du komma förbi verkstan o kolla vad som händer me bilen e du välkommen ....... ![]() _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||||
Re:
Får ta å komma förbi någon dag framöver! ![]() MVH Jonas |
||||||||
här kommer en smyg titt på de nya fälgarna ..........
*sorry för den kassa bilden * Vilka tycker ni e snyggast , BBSarna eller de svartlackade org fälgarna .?? ![]() ![]() Hej hopp ... mer kommer ...... _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||||
Båda är ju snygga, du fick verkligen till det på dom svarta och röda....men BBS är ju inte helt fel heller, kanske för att jag själv har
![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||||
Re:
Vart det dessa du menade? Dom ser riktigt fina ut!!! ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||||||||
övriga planer " om jag får tag i dom till rätt pris" är
Cupvinge/baklucka mocka ratt ,växlspak och handbroms nya 6 punkt bälten ( om någon har gt3 orginal liggandes så messa mig) ... _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 15090 besök totalt |