| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2007-09-29 Knutstorp med PCS
|
<< 1, 2, 3 >> 9893 besök totalt |
Den här såg jag på vägen ner, i byarna och på banan under oldtimerhelgen.
Dragkrok... Det ger mig många dumma ideer Vad får man dra med en 44?
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Re:
Tyvärr bara 1200 kg... Är nog billigare för dig med en dragkrok till 540:n!
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
Lite 80-talskamp. SweAnders, är det din gamla pärla?
Suck, det är nog lika bra att komma ut ur garaget och erkänna: Jag är transaxuell
Liiite brett går det i alla fall.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Trots att Fredriks försvann så finns det lite Cupar i landet. Detta är den tredje jag ser i år, plus Puppans och Sjunnessons, och så kanske någon jag missat.
Med garanterat hårdast körstil ner mot Liton. Vilket också resulterade i en REJÄLT lång åktur ute på gräset och några nära på-ögonblick. Men hej, har man inte åkt av har man inte tagit i tillräckligt hårt
Är det orginalpuffra i den här? Jag tyckte att den lät riktigt ilsket (till skillnad ifrån alla andra transaxlar som jag tycker påminner om en Corolla...).
||
|
Re:
Smyger mig in med 2 bilder på din bil....
|
||
|
Jaså, det var du, ja här diskrimineras ingen. I alla fall inte på basis av vad man kör
För det här är väl inte du, Jonas? Tyckte det såg ut som om du hade klistermärke som främre nummerplåt, inte en "normal".
Gick oväntat fint. M-chassi eller?
ojdå, där satt däcken högt upp i hjulhuset...
Tur att jag inte har pengar nog att behöva göra valet. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Fredrik, hårdare på tangeringskonon än någon annan jag såg.
Vissa gör allt för att komma med på bild
Den här syntes dagen efter på Mantorp (ja, jag var där också ) i ett lite renare skick görandes reklam för biltransporter mellan event.
Jag troooor att jag har en till Per, vänta så får vi se. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Tror t.o.m. att jag kunnat fånga dig på ringen i somras. Du var väl nere samtidigt som det var oldtimer, eller blandar jag ihop dig med någon annan silvrig GT3:a (j-la dussinbilar de där, tacka vet jag en gammal SC...
)?
||
Sen kom eftermiddagen och regnet...
Rätt så rejält med regn tidvis. Tur att jag var förutseende med regnställ på mestadels av dagen (brukar annars vara en bra garant för uppehåll).
Ha, jag sa ju det.
Underedspolning ingår
Plötsligt såg jag något i ögonvrån, vände kameran ditåt och började trycka av...
Det var en instruktörsbil på villovägar. Själv stod jag relativt säkert placerad bakom armcon med endast objektivet framstickandes under reklamskyltarna.
Vad som sas i GT3:an och 951:an just då hade varit intressant att veta
Inte riktigt i klass med DOGG3:s magplask på Anderstorp i somras, men ett lovvärt försök.
Nåja, värre än så här blev det aldrig. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
|
Re:
Haha, javisst är det en dussinbil, men en mycket rolig sådan!
Jajemensan ,när jag var nere i somras var det oldtimer samtidigt. Har du foto tar jag tacksamt emot dem.
_________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé
|
||
|
Superfina bilder ni har lagt upp
.
Jag är också intresserad av bilder på min kärra i originalupplösning Patrik
Nu vill jag påpeka för er som inte var där att Patrik är en hjälte då han trotsade vädrets makter för att ge sig ut i regnet för att fota oss som lekte . Kul att träffas förresten .
Tyckte nästan lite synd om GT3 piloten som snurrade precis utanför kafeterian där hans instruktörskollegor satt och såg hela händelseförloppet. Intressant ordväxling i radiokommunikationen uppfattades...
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
|
Nästan så jag börjar få dåligt samvete över de bilder jag tog i juni och som jag inte skickat ut till folk ännu. Nåja, jag har ju hela vintern på mig
Finns du med här och vill ha bilden i större format så skriv en rad till petersson_patrik@hotmail.com så kanske den/de ramlar in i din mailbox nån dag. Jonas: Jag hade en utstuderad förmåga att "möta dig i dörren" hela den helgen. Såg din bil åtskilliga gånger, men vi var alltid på väg åt olika håll. Men det går väl fler tåg... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
Eftersnack
2007-09-29 Knutstorp med PCS
|
<< 1, 2, 3 >> 9893 besök totalt |