Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Någon som är sugen på att rejsa ikväll kl 21.30?
<<   1, 2
2914 besök totalt
Saxemyr jr
Karlstad
Här sen Nov 2008

fattade inte riktigt....
måste man ha gtr evo för att vara med ikväll??

annars kör jag gärna några bilar som är med i stcc!
hade

Örebro län
Här sen Okt 2008

Re:

Joule413 skrev:
Gjorde ett snabbt test på Knutstorp i Audin och Vipern thumbs up
Kändes som ett roligt alternativ

Min röst ligger på att vi kör Produktions bilarna (Audin,egget,vipern och Gumpert) på Brands Hatch eller Knutstorp eller någon av de andra svenska banorna, utom de platta banorna, som göteborg. Känns inte så rolig att köra de här bilarna på

Produktionsbilarna på Brands Hatch låter kul.

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Då blir det produktionsbilarna på Brands Hatch.

Audi R8, Koenigsegg, Dodge Viper och Apollo Gumpert...

japp GTREvo behöver man!

Team Swedish Racing Mates
Citera
Robin johansson
Enköping
Här sen Nov 2008

va skojigt lycka till alla sen

Västernorrland
Här sen Nov 2008

Har kört lite nu och det var svårt, men det blir kul!

Så när börjar kval/race?

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Server uppe redan nu. Men vi ska träna till 22 cirkus så det är ingen brådska. Då kvalar vi.

Lösen: sprint

Team Swedish Racing Mates
Citera
Robin johansson
Enköping
Här sen Nov 2008

vart riktigt roligt det där

så där måste vi göa fler gånger

Örebro
Här sen Feb 2004

Ahhh, missade det här totalt Var och filmade polarens rallybil när dom startade upp nya motorn...

ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

När man först testar gatbilar efter ha kört en massa racebilar, så känns de helt värdelösa... Inget fäste i kurvorna, går inte att få stopp på och hopplöst slöa...

Men sakta så anpassar man sig till de nya förutsättningarna och så börjar det gå fortare och bli roligt igen!!

R8'an är riktigt skön, dock glömmer jag alltid att den driver på alla fyra så det tar ett tag innan minnet kommer tillbaka och man kan börja att gaaaasa sig ut ur sladdar, svängar och alle handa problem....

Kvalet gick åt skogen för mig då jag på utvarvet kraschade och blev av med alla plast bitar plus skadad hjulupphängning. Fast tydligen gick det lika illa för fler för jag lyckades ändå kvala in som fyra.

Efter kalabaliken i starten så kom jag ut som trea, men halkade sakta efter tills jag låg ungefär 5s efter ledar duon, där låg jag och jagade efter bästa förmåga och hoppades på att de framför skulle haka ihop. Och på sista varvet när jag nästan gett upp hoppet så händer det... ett stort damm moln och snurrande bilar framför mig! Tyvärr så var de snabbt upp igen på banan så jag hann bara förbi Robin. Jag var lite snabbare än Jesper men lyckades inte pressa mig förbi, och samtidigt var Robin snabbare än mig så det var klart svettigt...

Men sjukt kul var det i alla fall!!

Joule413
Västernorrland
Här sen Nov 2008

Re:

ThomasT skrev:
När man först testar gatbilar efter ha kört en massa racebilar, så känns de helt värdelösa... Inget fäste i kurvorna, går inte att få stopp på och hopplöst slöa...

Men sakta så anpassar man sig till de nya förutsättningarna och så börjar det gå fortare och bli roligt igen!!

R8'an är riktigt skön, dock glömmer jag alltid att den driver på alla fyra så det tar ett tag innan minnet kommer tillbaka och man kan börja att gaaaasa sig ut ur sladdar, svängar och alle handa problem....

Kvalet gick åt skogen för mig då jag på utvarvet kraschade och blev av med alla plast bitar plus skadad hjulupphängning. Fast tydligen gick det lika illa för fler för jag lyckades ändå kvala in som fyra.

Efter kalabaliken i starten så kom jag ut som trea, men halkade sakta efter tills jag låg ungefär 5s efter ledar duon, där låg jag och jagade efter bästa förmåga och hoppades på att de framför skulle haka ihop. Och på sista varvet när jag nästan gett upp hoppet så händer det... ett stort damm moln och snurrande bilar framför mig! Tyvärr så var de snabbt upp igen på banan så jag hann bara förbi Robin. Jag var lite snabbare än Jesper men lyckades inte pressa mig förbi, och samtidigt var Robin snabbare än mig så det var klart svettigt...

Men sjukt kul var det i alla fall!!

Jag blev lite rädd där på slutet kan jag säga
De sista 5 minuterna så började Robin få upp bra mycket med fart och tog in på mig hela tiden. När vi båda for av så kom du ikapp också. Av någon anledning så ville bilen inte längre ta höger svängar särskilt bra under halva det varvet (jag måste ha inbillat mig) och då kändes det som att det var helt säkert att både du och Robin skulle komma om. Lyckades dock hålla mig kvar varvet ut, men nära var det!

Någon som är sugen på att rejsa ikväll kl 21.30?
<<   1, 2
2914 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande