Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
RSR hyr nu ut M3 CSL samt Renault R26R!!
<<   1, 2
4434 besök totalt
höfläkt

Här sen Nov 2002

Visst Fjällis, jag är på thumbs up

Gällande hyrbilar kan jag inte annat än hålla med Gaute. Att hyra dom dyra bilarna känns lite som att kasta pärlor till svinen faktiskt. Alla som hyrt Renåååerna har ju tyckt det varit jätteroliga bilar. Och det kan väl räcka där.

Peking
Här sen Mar 2004

Re:

Mats Thur skrev:
höfläkt skrev:
PatrikT skrev:
selfdriving riceboiler....

Där har vi det!

Jag fyller på slogan: -för alla som inte vågar på riktigt

Börjar bli dags för ett vad thumbs up
Vi hyr en GTR och sen får alla som tycker bilen kör sig själv testa ett varv. Kommer man inte under 8 minuter får man stå för bilhyran själv. Jag menar 8 minuter BTG måste ju vara en barnlek med tanke på att Suzuki kört på en låg 7:a BTG dessutom har ju Horst kört under 7.30 BTG när det var fuktigt. Alltså kommer ju bilen dansa runt under 8 minuter, ni behöver nog knappt hålla i ratten
Gaute, Peter F och ni andra som inte tror att bilen kör sig själv är ni sugna på att vara med på sidan som hyr en GTR?

Är det inte enklast att vi gör så här: Dom som tror bilen kör sig själv hyr en och sätter en tid med driftboxen. Skulle dom inte komma under 8min BTG så kan ju Gaute, Peter F eller nån annan som inte tror bilen kör sig själv sätta ett par varv i min GT-R när jag får den i Juni. På det viset är det ju en win-win-situation för oss som inte tror att den kör sig själv... Fast det är klart, då skulle ju dom andra komma dragandes med att min bil inte hade standarddäck, att den var trimmad etc. (sätt in valfri lam ursäkt som använts mot Nissan sedan 7:29-tiden)

PS. Patrik, du kan sluta göra dig till nu. Jag vet ju att du egentligen vill lägga en beställning på en GT-R.

PS2. Om bilen verkligen kör sig själv så är det ju ännu konstigare att Porsches chassi-ingenjör inte klarade av att sätta en bra tid... Allt han behövde göra var ju att sätta sig i och luta sig tillbaks, eller?

Nissan GT-R

www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R!

www.facebook.com/23GTR.se
Citera
PeterF
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

Re:

R34 GT-R skrev:
så kan ju Gaute, Peter F eller nån annan som inte tror bilen kör sig själv sätta ett par varv i min GT-R när jag får den i Juni.

oj vad trevligt! Det gör jag gärna. Problemet är bara att jag själv alltid kör enligt devisen "if you crash it you buy it", å andra sidan har jag ju ingenting emot att äga en GT-R

Idag har jag och Gaute åkt runt och försökt styra upp vårt första banrejsprojekt "Grisen", en Volvo 745 -86a med 36000 mil på mätaren. Slutade med en en rasad koppling och bussfärd hem. Vad nu detta har med en GT-R att göra
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002

Asså, fu tusan va snabbt du kommer att köra nu Peking-Pelle med ny gt-r! Det är bara för oss sjufyrtiosexbilar att vika hädan när du kommer. Men du hinner väl inte få den till Polen va...

Peking
Här sen Mar 2004

Re:

höfläkt skrev:
Asså, fu tusan va snabbt du kommer att köra nu Peking-Pelle med ny gt-r! Det är bara för oss sjufyrtiosexbilar att vika hädan när du kommer. Men du hinner väl inte få den till Polen va...

Hehe! Håll i hatten! Nja, tveksamt om jag hinner få den till Polen och om jag i så fall kommer med ner. Jag är mer sugen på att köra några varv på för den banan har jag kört alldeles för lite.

När ska du ändra avatarbilden, Stefan? Börjar väl bli dags nu?

/P

Nissan GT-R

www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R!

www.facebook.com/23GTR.se
Citera
PatrikT
Norrköping
Här sen Jul 2003

Re:

höfläkt skrev:

Den bilen behöver han om han inte vill se en vit akter med två feta utblås hela tiden...

Nürburgring
RSR hyr nu ut M3 CSL samt Renault R26R!!
<<   1, 2
4434 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande