Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4434 besök totalt |
Visst Fjällis, jag är på
![]() Gällande hyrbilar kan jag inte annat än hålla med Gaute. Att hyra dom dyra bilarna känns lite som att kasta pärlor till svinen faktiskt. Alla som hyrt Renåååerna har ju tyckt det varit jätteroliga bilar. Och det kan väl räcka där. _________________ Stefan Larsson |
||||||
Re:
Är det inte enklast att vi gör så här: Dom som tror bilen kör sig själv hyr en och sätter en tid med driftboxen. Skulle dom inte komma under 8min BTG så kan ju Gaute, Peter F eller nån annan som inte tror bilen kör sig själv sätta ett par varv i min GT-R när jag får den i Juni. På det viset är det ju en win-win-situation för oss som inte tror att den kör sig själv... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS. Patrik, du kan sluta göra dig till nu. Jag vet ju att du egentligen vill lägga en beställning på en GT-R. ![]() PS2. Om bilen verkligen kör sig själv så är det ju ännu konstigare att Porsches chassi-ingenjör inte klarade av att sätta en bra tid... ![]() _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||||||
Re:
oj vad trevligt! Det gör jag gärna. Problemet är bara att jag själv alltid kör enligt devisen "if you crash it you buy it", å andra sidan har jag ju ingenting emot att äga en GT-R ![]() Idag har jag och Gaute åkt runt och försökt styra upp vårt första banrejsprojekt "Grisen", en Volvo 745 -86a med 36000 mil på mätaren. Slutade med en en rasad koppling och bussfärd hem. Vad nu detta har med en GT-R att göra ![]() |
||||||
Re:
Hehe! Håll i hatten! ![]() ![]() ![]() När ska du ändra avatarbilden, Stefan? ![]() /P _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||||||
Re:
Den bilen behöver han om han inte vill se en vit akter med två feta utblås hela tiden... ![]() _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4434 besök totalt |