Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 17014 besök totalt |
Gratulerar till den wunderschöööna kärran.
Turbobreddning och vitt, så jädrans snyggt ![]() |
||||
Re: Porsche 911 SC -82 Vit Ban/Concourbil
Kul ![]() Men det är ju dom där lite galna grejerna man minns, rätt härligt på något sätt. ![]() Snygg kärra för övrigt, lycka till med allt ![]() |
||||
Gratulerar till köpet Anna
![]() Väldigt tjusig bil ![]() Du kommer inte sakna tävlandet eller..? (Personligen hade jag föredragit svarta Fuchs, men jag har ju å andra sidan något stukad smak.. ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Undrar var min bil är nu...
![]() Jag lämnade nycklarna hemma hos fredrik när jag drog till Tüskland i Mandags morse. Han har dessutom salt sin enda bruksbil. Nu undrar jag hur han tar sig till jobbet... ![]() _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||
Re:
Himla fin bil ![]() ![]() Å Fredrik cyklar såklart till jobbet eller ![]() _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||
Re:
Tack! Ja det verkar ganska troligt... Pa öresundsbron ![]() _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||
|
||||
Grattis Anna, fantastiskt fin bil
![]() ![]() Jag hämtar min på lördag ![]() ![]() Ha det bra! /Björn & Marie Louis _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Re:
Tack! Vad kul!!! ![]() Kram på er båda och hoppas att vi ses snart igen. _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||
|
||||
Re:
Ja fy, men jag testar ut den bra denna veckan för att säkerhetsställa att allt funkar ![]() |
||||
Banpremiären avklarad. I går körde PCS Racing tävling på Knutstorp och jag körde då funktionärträning. Först hade jag inte tänkt det eftersom bilen då är oförsäkrad (til skillnad från PCS arrangemang), men så blev jag sugen ändå på fredagkvällen.
Körningen i lördags gick väldigt bra. Tyvärr var det dåligt med både tävlande och funktionärer, men det betydde å andra sidan att det inte blev särskilt trångt på banan. Bilen är inte så snabb och gatdäcken fick nog ta en del stryk, men det var ändå roligt att köra. Tog det rätt lungt första passet, men sedan så började jag att trycka på lite mer. Bilen är väldigt snäll och understyrd vilket gör att man kan gas-drifta ganska bra genom svängarna. Idag var det PCS banmöte på samma bana och jag var anmäld i R2 (den snabbaste klassen). Tyvärr så är min bil nog lite för långsam med tanke på att de flesta andra köra GT3:or med r-däck. Det går väl visserligen bra att flytta på sig, men det är svårt att få något flyt i körningen. Får nog köra i R1 i stället, tills jag köpt en snabbare bil, iaf ![]() En härlig helgen med bilen. Tyvärr har jag inga bilder från körningen, bara när jag tvättar bilen efteråt ![]() ![]() _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||
PS Inne i tvätthallen kom en gubbe fram och pratade med Fredrik. Jag hade plockat upp honom i garaget på vägen hem.
Han jobbade som korvförsäljare och var där och tvättade sin nya Audi S8 (Den med V10, ja).... Gubben till Fredrik: "-Fin bil du har, min kompis hade en sån på åttitalet" Fredrik: "-Mmmm.. Det är inte min bil." Gubben: "-Ahaa, du har alltså köpt den till tjejen." Fredrik:"-Ööööh, näeee, hon har faktiskt köpt den alldeles själv." Gubben: "-oj! Hon måste tjäna jättemycket pengar!" ![]() _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||
Grattis till en fin 80-tals elva. Håll den kvar i detta skick! Själv blir jag mer och mer övertygad om att det är dags att hålla G-modellen kvar så inte alla bilar blir back-daterade. Min får ingen röra
![]() _________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 ![]() Saab 9-3 -07 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 17014 besök totalt |