Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5280 besök totalt |
|
||||||||
Ni körde alltså inte gokart? ![]() ![]() Var sugen att vara med, men kunde inte. Hoppas det blir fler tillfällen. ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||||
Det hade nog inte varit att rekommendera... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Titta vad som ramlade ur kameran när jag tömde den idag:
![]() Vi som satt på andra sidan fastnade inte på kort, och det var kanske lika bra det... (om någon inte vill att nunan skal finnas till allmänt beskådande, så säg till) _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||||
Jag undrar vems det stadiga pekfingret kan vara?
![]() Lennart, är det verkligen sant att man får en intellektuell framtoning av rikligt Guinness-intagande? ![]() |
||||||||
Skäggig var man oxå...och lite trött ser jag. men så slirig som lennart ser man ju inte ut iaf.
![]() Vad spanar du efter Lennart? ![]() |
||||||||
Skit du i det! ![]() ![]() Fråga Skoghag, han söker ständigt nya bekanta... ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Det är inte blondinen Andreas torkar glasögonen med ![]() Men jättetrevlig ändå även fast det var Andreas som tog med henne ![]() Fast vete tusan om hon tyckte vi var så roliga eftersom hon satt och SMS:a i stort sett hela tiden ![]() ![]() |
||||||||
Hörrudu! ![]() Hon tyckte nog vi var trevliga...men med "fel intresse". Fast då är det ju bra att ha dig med Fredrik så ngn kan underhålla damerna när vi andra hade fullt upp med spårval...till och från Guinnesen. ![]() Tackar för "manövern" föresten! den var mkt uppskattad av mig, "blonda flickan" och övriga teamet på plats! Du har en upp på mig! ![]() |
||||||||
Det var så lite så ![]() |
||||||||
Försökte ju bara vara snäll och hjälpa Andreas att få till det att alla grabbar inte är motoridioter ![]() ![]() |
||||||||
Dagens ungdom... ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||||
Ja för mig finns det ingen räddning!
Varesig för ungdomen (Med stormsteg mot 30!!! ![]() Men det är bra att du axlar den rollen, att spela den normala i sällskapet, Fredrik. ![]() ![]() |
||||||||
Det är nog fulings. Ditt pekfinger kan man för övrigt se på den hand som stjäl Johans öl när han släpper sitt fasta grepp om ölen för att tillrättavisa Andreas. Samarbetade ni? ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||||
Det kan nog stämma att pek-pekfingret är Fulings... ![]() ![]() Det krampaktiga greppet om ölglaset är definitivt mitt. ![]() Samarbete, vad betyder det? ![]() |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5280 besök totalt |