Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4162 besök totalt |
_________________ ![]() |
||||
Hittar inga tider när jag väl behöver dem men En ITR DC2 (-98) skulle göra ringen på 8.38sek.
_________________ Martin Scotte -Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak. Honda Civic Superstage: 1.22.44 |
||||
Nähä. Det var Accord type R. Och efter idogt tränande lyckades jag klämma in samma tid som Peeter Pahv i sin Polo ![]() Sedemera har även den nuvarande CTR:en varit där. Gick väl inte direkt fortare. JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||
old topic, men CRX V-TEC väger 1080 vilket är ca: 100 kilo mer än 124 och 107 Hkr CRXerna.. (eltaklucka,elspeglar m.m som väger..) Ang, vilka snabba sportvagnar som finns så i förra (!) upplagan av Bilsport fans denna köpguide för Honda Civic VTI där det står bla "tveklöst den snabbaste äkta GTI:n på marknaden, såväl rakt fram som på racerbana" mer info om köpguiden http://www.hondaklubben.com/forum/to _________________ MackeMaehlum |
||||
har hört att Lotus Elan (nya modellen) ska vara en av de bästa fwd-bilarna när det gäller chassi.
Finns ju som lågprisbil oxå, tillverkad av KIA, (KIA ELAN) som väl är likadan som lotus bil om jag förstått det rätt. ingen som har testat en sådan? _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||
Det låter högst troligt. Tyvärr försvann den så märkligt fort ur produktion, nån som vet varför? JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||
Är/var inte Elan bakhjulsdriven? |
||||
Jag som alltid trott att Elan var bakhjulsdriven... En utav mina vänners far har en sådan som tydligen skall vara herrejösses snabb, så jag fick för mig att den var bakhjulsdriven helt enkelt ![]() |
||||
![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4162 besök totalt |