Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Kenny Bräck i X-games
<<   1, 2
3520 besök totalt
C

Här sen Feb 2003

GtiR oscar skrev:
C skrev:
ingen 5D kaross användes.

Det är fel på mina ögon...

Såg i morse att jag hade fel och skulle revidera mig själv nu men du han före.. Andreas berättade visst inte allt för mig obviusly, har verifierat resten med Team RS så att jag vet att resten av min text stämmer iallafall och allt utom 5d stämmer. Finns dock tyvärr fortfarande inga nyheter om Pikespeak eller X-games nästa år ännu, inget som är bekräftat iallafall..

Limpdjur
Bollnäs
Här sen Jan 2005

Bosse L skrev:
Kan jag hålla med om , gäller all journalistik. Har du sett någon sändning från OS, Hockey VM, eller pinsamhetsprogram, som idol, Lets trams, Bonde söker ko, eller liknande? Var detta bättre, sämre elle lika?
Jag brukar orka max 5 minuter i veckan, på sin höjd framför dumburken. X-games stod jag faktikst ut med hela programmet, det mer än vad jag gör med jubelfånen Jeremy Clarkson i top gear.

Bästa motorsportkommentatorn någonsin heter f.ö. Murray Walker. F1, BTCC m.m.

Edit: glömde länka vilket nlägg jag svarade på. menade Johans kommentar om upprepningar och utfylldnassvammel i rutan.

om man jämför nivån så sitter dom aldrig på en fotbollsmatch å förklarar för tittarna att det går ut på att dom skall sparka på den där runda bollen å försöka få den imellan dom där stolparna för att göra mål och att det endast är han som står längst bak å kallas målvakt, han vaktar ju målet, som får ta bollen med händerna. Där tas det för givet att folk har nån som helst aning om vad som händer, vad gäller motorsport så refererar dom tammefan för blinda!

Fixhult
Här sen Apr 2004

Limpdjur skrev:
..., vad gäller motorsport så refererar dom tammefan för blinda!
"folk" spelar fotboll bättre än de kör bil så det är väl inte så konstigt...

Tar du Xgames generellt så är det ju inte jättesjälvklart vad alla olika tävlingsmoment går ut på (inte bara bilkörningen då).
Men i dagens teknikera så är ju dubbla ljudspår ingen nyhet, det vore ju chansen att få plats för ännu fler kommentatorer. Att kunna välja ljudspår (kommentatorteam från olika länder eller tom ingen komentator alls) hade väl inte skadat. Men det skulle ju i så fall kosta, och snål är iaf jag

Limpdjur
Bollnäs
Här sen Jan 2005

Niklas Falk skrev:
Limpdjur skrev:
..., vad gäller motorsport så refererar dom tammefan för blinda!
"folk" spelar fotboll bättre än de kör bil så det är väl inte så konstigt...

Tar du Xgames generellt så är det ju inte jättesjälvklart vad alla olika tävlingsmoment går ut på (inte bara bilkörningen då).
Men i dagens teknikera så är ju dubbla ljudspår ingen nyhet, det vore ju chansen att få plats för ännu fler kommentatorer. Att kunna välja ljudspår (kommentatorteam från olika länder eller tom ingen komentator alls) hade väl inte skadat. Men det skulle ju i så fall kosta, och snål är iaf jag

Jo men när han sitter å svamlar att han har kört rally hit å dit så kanske dom skall förklara att jänkarna har en egen rally serie osv, men det där med dubbla ljudspår vore ju grymt på f1'en

Kenny Bräck i X-games
<<   1, 2
3520 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande