Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 3520 besök totalt |
Såg i morse att jag hade fel och skulle revidera mig själv nu men du han före.. ![]() _________________ Christian Lange 458 |
||||
om man jämför nivån så sitter dom aldrig på en fotbollsmatch å förklarar för tittarna att det går ut på att dom skall sparka på den där runda bollen å försöka få den imellan dom där stolparna för att göra mål och att det endast är han som står längst bak å kallas målvakt, han vaktar ju målet, som får ta bollen med händerna. Där tas det för givet att folk har nån som helst aning om vad som händer, vad gäller motorsport så refererar dom tammefan för blinda! ![]() _________________ /Johan Lindberg |
||||
![]() Tar du Xgames generellt så är det ju inte jättesjälvklart vad alla olika tävlingsmoment går ut på (inte bara bilkörningen då). Men i dagens teknikera så är ju dubbla ljudspår ingen nyhet, det vore ju chansen att få plats för ännu fler kommentatorer. Att kunna välja ljudspår (kommentatorteam från olika länder eller tom ingen komentator alls) hade väl inte skadat. Men det skulle ju i så fall kosta, och snål är iaf jag ![]() |
||||
Jo men när han sitter å svamlar att han har kört rally hit å dit så kanske dom skall förklara att jänkarna har en egen rally serie osv, men det där med dubbla ljudspår vore ju grymt på f1'en _________________ /Johan Lindberg |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 3520 besök totalt |