Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2692 besök totalt |
Kan bara instämma, jag börjar också bli lack på det. Kanske vore dags med ett automatmail med forumregler till nykomna deltagare. Välkommen Jonas, vad ska du använda bilen till!? _________________ bmw bmwsson |
||||
Jag fick ett mail när jag reggade mig där jag blev ombed att kika lite extra noga på reglerna angående användarnamn och signatur. Men det kanske är något som kommit till på senare tid?
|
||||
Har stått så i 10 månader eller nåt ![]() Men Anders Bisting och Nisse är officiella hjälpande händer här på forumet så tills vidare kanske vi ska säga att det räcker om bara vi tre kanske via PM alt. inlägg sköter det här med namn framöver. För det är tyvärr helt klart så att det inte är många som registrerar sig som läser reglerna ordentligt ![]() ![]() Så trots att jag verkligen uppskattat hjälpen så blir det ju lite fel känsla om man som nyregistrerad får det mottagande det brukar blir när man slarvat med att läsa o följa reglerna ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Jo, det kan verkligen kännas som ett lattjo mottagande. Men skicka nu inte massa PM istället så nytillkomna drunknar i tillrättavisningar i inlådan istället! Då lär man ju aldrig se den person komma tillbaka igen ![]() ![]() Som jag skrev ovan, Nisse, jag o Anders tar hand om det (jag kanske ber någon till om hjälp så småningom om det verkar behövas ![]() _________________ ![]() |
||||
efter påtryckningar från flera säpomän, så har jag konverterat till pm-
![]() ![]() ![]() fast fortfarande en snäll sådan. (som bara jag kan vara ![]() fast inte för AL och fredrik-slc förstås ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Trixet är att aldrig ge efter........för du höjer dom bara kraven. Däremot är det viktigt att ha kvalitetstid när man är hemma... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2692 besök totalt |