Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
måla eller spraya golvet,.
<<   1, 2
11451 besök totalt
lofstrom
Örebro
Här sen Maj 2008

Re:

Alex_s skrev:
nu blir man lite förvirrad vissa kör pensel andra kör med sprayburk ,

hur gjorde ni med kablarna inne i bilen ?

Jag hängde upp kabelstammarna i lämpliga fästpunkter

BMWSC #719
Citera
eraezer
Sverige - Järfälla
Här sen Feb 2006

Jag kopplade loss alla kontakter baktill så att jag kunde rulla ihop allt och hänga det på ratten

Porsche 924 1978
För Motorarbete: CRS Motorrenoveringar nigell.com
Citera
Alex_s
kristianstad
Här sen Maj 2009

Trådstartare
okej tack idag blir det label off samt att slipa lite . Och försöka få ordning på kablarna

kristianstad
Här sen Maj 2009

Trådstartare
har varigt o fått ut mina stolar idag ,

har provat labela off ,, tummen upp funkar rätt bra faktsigt mesom föregående talare säger man får andvända 3 brukar för att få rent i hela bilen , provade vara med 1 burk i dag .

har luskat lite på att jag kommer försöka få bort alla onödiga kablar , sen maskera dem. Och sen maskera alla detaljer som inte ska lakeras kommer ta sin lilla tid.

där efter blir det att grunda bilen med grå grund färg och sedan köra med orginal kulör är det tänkt.

Här sen Jul 2007

Re:

Alex_s skrev:

har provat labela off ,, tummen upp funkar rätt bra faktsigt mesom föregående talare säger man får andvända 3 brukar för att få rent i hela bilen , provade vara med 1 burk i dag .

har luskat lite på att jag kommer försöka få bort alla onödiga kablar , sen maskera dem. Och sen maskera alla detaljer som inte ska lakeras kommer ta sin lilla tid.

där efter blir det att grunda bilen med grå grund färg och sedan köra med orginal kulör är det tänkt.

Använde denna för täckjobbet
http://www.k-rauta.se/inredning_4929.htm
Körde tak sidor samt golv, stöd tejpa på lite på viktiga ställen bara, smidigare än med pappersdito. 4 av 5 är mitt betyg.

Här sen Maj 2009

Trådstartare
Re:

UR_TT skrev:
Alex_s skrev:

Använde denna för täckjobbet
http://www.k-rauta.se/inredning_4929.htm
Körde tak sidor samt golv, stöd tejpa på lite på viktiga ställen bara, smidigare än med pappersdito. 4 av 5 är mitt betyg.

tackar för tipset ska lägga det på minnet , annars borde väll hederligt tidningspapper fungera bra ?

måla eller spraya golvet,.
<<   1, 2
11451 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande