Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 7604 besök totalt |
Jag hakar inte på...
Jag åker inte till ringen i år, skjuter upp resan till nästa år. Ställer upp i MSCC KM5 med Porsche:n i stället och lägger pengarna på personlig tävlingsutrustning i stället. _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||||||
Re:
Nu verkar det nästan som om det ska kunna bli en ringentur (dock i tråkbilen, men bättre än inget alls), vi får se... Jag håller tummen... ![]() |
||||||||
Re:
tja ta kontakt med porsche club sverige å kolla om nån vill med, det kommer att vara ca 190 svenskar där då för vi har hyrt nordslingan hela tisdagen den 14 sen drar halva gänget vidare till spa å kör /anders calmegård _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||||||
Anders Jonsson
Michael Sjösgärd Torbjörn Jantell Lars Falk Niklas Falk Jens Lanvin (kanske) ![]() |
||||||||
Re:
Hur tollkar jag detta Lars? är jag inte välkommen med? ![]() Rättar till det hela lite Johan Sjöström (om jag får) Anders Jonsson Michael Sjösgärd Torbjörn Jantell Lars Falk Niklas Falk Jens Lanvin (kanske) _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Re:
Tänkte att du var självskriven... ![]() Nä, sorry... Det var lite väl snabb cut'npastning där från min sida, missade det viktigaste... ![]() Johan "Herr Doktor Bit" Sjöström (självskriven) Anders Jonsson Michael Sjösgärd Torbjörn Jantell Lars Falk Niklas Falk Jens Lanvin (kanske) ![]() |
||||||||
Såg inte tiden för guidningen förrän nu.
Jag och övriga PCS-banmötesdeltagare ska på förarmöte kl 14.30 i Nürburg. Kollade med google maps och den säger att det tar drygt en timme att köra mellan Bitburg och Nürburg. Jag förutsätter att tyskar är punktliga och att guidningen verkligen börjar kl 12 och tar exakt (på sekunden) en timme. I så fall har jag 1,5 timme på mig att ta mig tillbaka till Nürburg ... Det borde väl funka? ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
Re:
Jo, en liten aning fortare går det säkert att köra. Vet bara inte hur vägen ser ut, än. Får väl kolla hur lång tid det tar att köra dit. ![]() Lunch i Bitburg före guidningen, någon? ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
Re:
Lunch hade inte varit dumt, men hade det inte varit bättre om vi tar den gemensamt innan avfärd? så vi kör i samlad trupp dit? Eller det är kanske för tidigt för lunch? Jag är på oavsett vilket ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
|
||||||||
Re:
Lunch kl 10 är lite väl tidigt för mig. Brunch i så fall. ![]() Vi kan ju samlas i Nürburg för gemensam färd till Bitburg. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||
Re:
DET låter bra, samling innan i Nurburg, gemensam färd till lunchplace, mat och sedan bryggeriet! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 7604 besök totalt |