Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9164 besök totalt |
Re:
Ha ha ha ha, men vad finns det för några som ser vettiga ut _________________ R Malmström MSCC |
||||
www.jokon.de har en del, men mest LED som ser vettiga ut.
Autoexperten har Hellas sortiment. Tyvärr finns det mest "fula" släplampor om man ska hålla sig till glödlampor. |
||||
Re:
Intentionen är densamma. om nån sen är bokstavspetimeter kan man alltid ha några urfula släplampor att tejpa dit i så fall. Det är ju tekniska besiktningen som ska bli nöjda med funktionen. |
||||
Du och Patrik kanske kommer och kör Modsport på Falkenberg i September?
Ingen minns en fegis... |
||||
Re:
Detta år blir det nog ingen modsport för mig iaf, jag väntar tills nästa år. Har ett par saker som behöver göras innan jag åker. Jag ska iaf åka KM5 på knutstorp i RS. Hur bredda smala slicks tycker ni att är minimum till en 8" fälg? Nä minsann, ut och polera resten av bilen, va jag putsbög, nä inte direkt men lite e jag allt ![]() _________________ R Malmström MSCC |
||||
Re:
Jag ska göra vad jag kan för att kunna vara med på Falkenberg! Kan du inte ta lite fler bilder på resten av bilen Robban? Motor mm? _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||||
Re:
Absolut, tar under dagen. _________________ R Malmström MSCC |
||||
Jaha, man kanske ska uppdatera
![]() Vad har blivit gjort sen sist? Lite nya luftintag är klara.. Ljus bak, samt blinkers, och bromsljus är klart och fungerar, och att det fungerar är ju helt fantastiskt iom att jag knappt kan byta en glödlampa, X antal timmar senare har man fungerande ljus bak på bilen, så nu är det lite genomgång, nytt stolsfäste, ny olja. Sen ska vi prova bana ![]() ![]() Ska försöka att få den vägd denna veckan också, för att se hur den ligger i modsport!? _________________ R Malmström MSCC |
||||
Re:
Det var du som sa det... ![]() ![]() Kul! det kommer bli ett snabbt ekipage... ![]() _________________ Staffan Lindén Nuvarande banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34343 Före detta banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=31967&highlight= |
||||
Re:
Kände att det var bättre att jag sa det än att ni sa det ![]() ![]() _________________ R Malmström MSCC |
||||
jaha, vad händer här då???
Nja, just nu går det långsamt, har beställt lite saker från ön, men dom lysser med sin frånvaro ![]() just nu ser det ut som så här, bilen står uppallad ![]() Håller just på att fixa till halvdörrar ![]() ![]() Fick tyvärr inte ytan riktigt jämn, men jag tänkte ta det till vår plåtverksta och be dom spackla och sen lacka dom ![]() ![]() ![]() _________________ R Malmström MSCC |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9164 besök totalt |