Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 7627 besök totalt |
Re:
Vet inte om det räknas som R-dekk, men vi fick nyss hem et sätt med Federal 595 RS-R från Delticom (Dekkonline.com) til våran budget BMW ![]() Vi har kjört på R888 til nu och är lite skeptisk til Federal men såg flera som kjörte på dessa i påsken så vi tänkte forsöka för at testa. Pris 4 stk 205/50-15 R888 från Rent4ring: 4900.- NOK (inkl montering) Pris 595 RS-R 3006.- NOK ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
Attans att Sjöströmmarn bangade vadet ![]() |
||||||
När jag var nere för två år sedan råkade "corden" kika fram på mina framdäck av ett par dagars slit och släng så jag begav mig till Kuhmos motorsport division precis brevid ringen.
Mkt trevliga, Dock dåliga på engelska men kunde kränga av och på däck (ingick i priset) och att när man köper R däck av dem lovade dem support uppe på banan för optimala intsällningar på däcken som han beskrev det. Köpte 4st 265-38-18 för priset 8000:- Sek inklusive ovan nämnda, Vilket är super billigt och bra support från dem. Kommer inte tveka att köpa fler däck där till dessa förmåner. Mvh _________________ Klaus Schöps. |
||||||
Nog för att ämnet är rätt överspelat men eftersom det damp ner bildbevis idag på mailen av en kompis som passerade A352:an idag så kommer bilden här...
![]() ![]() |
||||||
Re:
En riktig man har alltid rätt, 1-0 till dig, haha ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 7627 besök totalt |