Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Köpa däck runt Ringen?
<<   1, 2
7627 besök totalt
MagnusA
Norge
Här sen Jan 2008

Re:

Mats Th skrev:

MEN för att återgå till Topic, så är dessvärre inget av ovanstående företag särskilt bra om man är ute efter R-däck...

Vet inte om det räknas som R-dekk, men vi fick nyss hem et sätt med Federal 595 RS-R från Delticom (Dekkonline.com) til våran budget BMW

Vi har kjört på R888 til nu och är lite skeptisk til Federal men såg flera som kjörte på dessa i påsken så vi tänkte forsöka för at testa.

Pris 4 stk 205/50-15 R888 från Rent4ring: 4900.- NOK (inkl montering) Pris 595 RS-R 3006.- NOK

Täby
Här sen Apr 2006

Re:

David E skrev:
Mats Th skrev:
Johan Sjöström skrev:
eller som jag skrev och som som det står med GIGANTISKA bokstäver på huset.

Reifen.de

Hmm...det här var intressant
Min tyska källa envisas fortfarande med att det är reifen.com som ligger längs A352/A2 i närheten av Hannover, kanske vi ska slå vad om ett set R-däck?

Dignell åker väl förbi där närsomhelst, så han kan ju agera domare och slänga upp bildbevis

Reifen.com! Dagsfärskt och suddigt bildbevis finnes.

Attans att Sjöströmmarn bangade vadet

Tyskies

Här sen Aug 2006

När jag var nere för två år sedan råkade "corden" kika fram på mina framdäck av ett par dagars slit och släng så jag begav mig till Kuhmos motorsport division precis brevid ringen.

Mkt trevliga, Dock dåliga på engelska men kunde kränga av och på däck (ingick i priset) och att när man köper R däck av dem lovade dem support uppe på banan för optimala intsällningar på däcken som han beskrev det.

Köpte 4st 265-38-18 för priset 8000:- Sek inklusive ovan nämnda, Vilket är super billigt och bra support från dem. Kommer inte tveka att köpa fler däck där till dessa förmåner.

Mvh

Täby
Här sen Apr 2006

Nog för att ämnet är rätt överspelat men eftersom det damp ner bildbevis idag på mailen av en kompis som passerade A352:an idag så kommer bilden här...

farbeyonddriven/Hobbe
Jönköping
Här sen Maj 2004

Re:

Mats Th skrev:
Nog för att ämnet är rätt överspelat men eftersom det damp ner bildbevis idag på mailen av en kompis som passerade A352:an idag så kommer bilden här...

[img]bildbevis... fan [img]

En riktig man har alltid rätt, 1-0 till dig, haha

Nürburgring
Köpa däck runt Ringen?
<<   1, 2
7627 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande