| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Ni har väll inte glömt motorjournalen nu?
|
4 besök senaste veckan (3823 totalt) |
Hepp, mao större än fälgarna på merparten av den svenska vagnparken. tack! _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
Var det jag som såg dubbelt eller var det två (2) inslag om såna där snöskotrar i samma program? Jag hårdtittade inte så jag kan ha blandat ihop det. I alla fall var det nog sämsta avsnittet hittills, bara Clarkson som räddade det från totalt sönderfall. Vi sörlänningar tycker naturligtvis att det är ett oskick med snöskotrar i den vackra, orörda fjällnaturen, samtidigt som vi själva far runt med läckande tvåtaktsaktersnurror i skärgården
_________________ Johan Rådlund |
||||
|
Det är konstigt att man alltid får läsa efter MJ att det senaste programmet var "sämst hittills". Inte utan att man undrar hur jäkla bra de var från början...
Jag tror det handlar om minnesförvrängning. Man inbillar sig att alla bra snuttar från en säsong var ett program... Jag gillade programmet igår, speciellt Joppes Cuba-reportage. Dessutom tyckte jag skotervärstingen var riktigt intressant fastän jag inte kört snöskoter sen 80-talet. Ni som känner igen det jag skrev läser antagligen på Hondaklubbens sida också för det är en kopia på texten jag skrev där i morse _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
|
Miuran var ju kul (inköpt iofs) , och Borglund var ju lite små rolig ..... men alla skotrar hela tiden , mindre sånt och mer räserbilar , det var ju därför man tryckte MJ var bra test av radiacal, super tourer m.m
nä mindre brux och mera räser's |
||||
Tycker precis tvärtom, fram för betydligt mer skoterreportage och gärna lite längre med mer omfattande tester samt snygga åkbilder. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
|
Jay Kay:s garage skulle förmodligen förtjäna minst ett program bara det! Är det ngn som har en länk till info om hans bilar?
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Hittade lite info när jag googlade. Jag vet att jag läst om hans garage och bilar i nån tidning. Minns inte vilken bara. Repotaget var skrivet när han hade köpt sin Ferrari Enzo, han var bekymrad över att behöva sälja några av sina andra bilar pga det köpet.
http://www.timesonline.co.uk/article http://www.ferrariownersclub.co.uk/h _________________ /Anton Lillsund |
||||
Jo kan förstå det , bara det att jag personligen inte tycker skoterrepotage är så kul , repotaget med Thed Björk var däremot underhållande , det skulle säkert skoter inslagen oxå kunna bli om man lät nån kul gäst göra dem eller visar lite kool åkning , men när Peter S står för 75 gången och babblar om 2- eller 4- takt börjar iaf jag få nog. Sen tycker inte jag att det är riktigt samma sak att se på stcc eller F1 som ett motorprogram i ett sådant så vill jag ha lite mer info , bilder på porriga delar bakom kulisserna info , när jag ser på motorsport vill jag se på bra race. Varför inte göra mer repotage liknade det med Thed Björk , sevrige är ju fullt av unga lovande räserförare som skulle må bra av lite mer media expo , de skulle säkert ställa upp i MJ billigt eller gratis mot löfte att kunna smygvisa(t-shirts ,overaller t.ex) upp sina sponsorer , MJ börjar gå i stå lite grann tycker jag personligen |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Ni har väll inte glömt motorjournalen nu?
|
4 besök senaste veckan (3823 totalt) |