Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Carerra GT
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (2625 totalt)
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

Först körde han om i allt annat än laglig fart på Stadsgården sen körde jag om honom i kurvorna på Värmdöleden och han körde om mig igen på rakorna. Men det gjorde bara att jag fick vad jag ville, dvs höra den underbara sången.

Men speciellt vacker är den inte, de kvinnliga sällskap jag hade i bilen tyckte rentav att den var direkt ful.
Citera
AntX
Danderyd
Här sen Mar 2004

Hade igår "förmånen" att stå brevid en CGT när den startades upp han som satt i gasade ganska friskt till allas glädje mmmm...vilket ljud

Anders

Atariman
Stockholm / London
Här sen Apr 2003

Vackraste bilen just nu? thumbs up

Här sen Okt 2003

Magnus Thomé skrev:
Jag skulle uppskatta om vi låter bli att halka in på att misstänka ägare av mångmiljonssportbilar att vara rena posörer. Det är ju extremt omöjligt o veta om föraren gillar att utnyttja bilen på Autobahn, kurviga vägar eller bana ÄVEN om han parkerar och kliver ur bilen på fina gatan mitt i stan eller cruisar runt på stan lugnt o fint. Klart att vissa människor är mer posörer och andra mer "nyttjare" när det gäller roligare bilar, och många är säkert både och. Vi skrämmer dessutom garanterat bort några entusiaster som har lite dyrare bilar med den typen av kommentarer.

om jag har haft sådana "fördomar" (och det har jag!) så försvann dom för ett par år sedan när vi var nere och körde på Gälleråsen. På parkeringen så stog det en sprillans GT2:a och jag kommer ihåg att jag tänkte "det är synd och skam att..." när ägaren visade sig vara en lite äldre herre.

Nu slumpade det sig att jag kom i slang med honom lite senare på dagen och jag fick då även äran och nöjet att få åka med honom några varv (tack Sven! thumbs up )!

Det är ingen överdrift om jag säger att han tog i för kung och fosterland! Han sparade sannerligen inte på materialet (vi snurrade t.o.m av, ner i kattsanden i ingången på depåkurvan ). Han berättade efteråt att han var på Gälleråsen för att "känna på" olika däck inför Ringenresan...

Så... Numera är jag betydligt försiktigare att döma någon som puttrar omkring i stan i en supersportbil...

Carerra GT
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (2625 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande