Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
En ny ratt...Vilken????
<<   1, 2
3263 besök totalt
Björn Klang
Stockholm
Här sen Okt 2003

Ni som beställt saker från act-labs har troligtvis fått mail från webhallen där det tydligen var många som beställt ifrån. De ska sluta sälja de eftersom deras leverantör inte tar in dem till sverige längre.

Jag hade väntat i 3 månader efter jag betällt dem när jag fick beskedet.

Hur som hellst, vet någon här om det fortfarande finns någon som säljer växelspaken och pedalerna i sverige eller om man måste betälla från amerikat om man vill ha den?

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Barneby:tyvärr har jag inte en aning men fy f*n så dåligt av dom att inte kunna meddela snabbare!!!Du har mitt medlidande!!!

Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

http://www.netvaruhuset.com/ verkar som om dom har denna ratt, pedaler och växelspak hemma för leverans.

Kolla under "Modem, övrigt" där ligger dom.

Halland
Här sen Maj 2003

Act Labs har dessvärre slutat tillverka Force RS Främst pga tillverkningskostnad, men även eftersom det är en 5 år gammal design.
Växelspakarna och 3-pedalssatsen ska dock tydligen fortfarande tillverkas, men kan kanske vara svåra att få tag på ändå?

Brorsan jobbar på (fd...) svenska importören för dessa rattar, och de är tydligen i princip omöjliga i att få tag i. De hade ett restlager på G, men det sket sig tyvärr.

Ev. kan det gå att skaka fram ett par enstaka rattar till, och ett gäng växelspakar. Dock osäkert exakt vad det rör sig om för prylar.

Edit: Just det, netvaruhuset köper in sina från det här stället också, så har de inga hemma på sitt egna lager lär de tyvärr inte få tag på några...

Stockholm
Här sen Okt 2003

Ragnar

Menar du att netverkshuset har samma leverantör som alla andra stora kedjor och därför inte heller kommer få in pedalerna och växelspaken?

Ragnar
Halland
Här sen Maj 2003

Barneby skrev:
Ragnar

Menar du att netverkshuset har samma leverantör som alla andra stora kedjor och därför inte heller kommer få in pedalerna och växelspaken?

Svårt att säga att ALLA stora kedjor har Gtek som leverantör (Gtek höll förövrigt i Gamegear på Fragzone, minns inte om de gör det längre), men det är mycket troligt. Netverkshuset har det iaf.
Actlabs grejjor finns inte leverantörens sortiment längre... dock hade de tydligen <10 växelspakar liggande, samt två Force-RS-lådor med okänt innehåll. Vet inte riktigt vad det var för något, kan kanske vara äldre varianter etc.

Stockholm
Här sen Okt 2003

ok, jag har redan ratten och det är pedalerna jag vill ha. De kanske även har ett par sådanna liggandes =)

Mats N
Vimmerby
Här sen Jun 2004

Ratt

Hej. Jag undrar om det är någon som har Logitechs FF Ratt http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=LOGMOMORF
är den bra ?

http://www.teamkjb.com
Citera
Rogge
STENUNGSUND
Här sen Jan 2004

Re: Ratt

Mats N skrev:
Hej. Jag undrar om det är någon som har Logitechs FF Ratt http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=LOGMOMORF
är den bra ?

Tror jag säkert "Nypan"

Team Nordic Racing
Citera
Pederb
Norrköping
Här sen Maj 2004

Jag beställde just en.

Fiat 500 Abarth 2013 US
Citera
Racingsimulatorer
En ny ratt...Vilken????