|
Rolfson
Nyköping
Här sen Jun 2005

19 Maj 2015 21:34
Har några bekanta som skulle vilja titta på BMW cup tävlingen på Lördag, måste dom betala inträde då
_________________ Rolf Stålheim
Facebook/Stålheim Motorsport
BMW 700 Sport Coupé - 60
M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7
|
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

20 Maj 2015 10:55
Ja, eftersom lördagen är Bimmer of Swedens arrangemang, och BoS tar inträde för alla besökare.
Annars går det bra att titta gratis under söndagen när BMWSC arrangerar.
_________________ BMW MC-klubben
|
Flesh
Nyköping
Här sen Mar 2004

20 Maj 2015 15:24
Nu är vi redan inne på plats, men rätta mig om jag har fel, Men Bmw cup har väl alltid klassats som publikfri lokal tävling, där tävlingsmeriter inte räknas för uppklassning för licensen, och att inga avgifter för parkering eller inträde, program osv får tas, för då ska SBF ha en del av kakan,
Men detta kanske ni redan har löst med SBF, så att inte klubben råkar illa ut ?
Gemensamma regler 3.7 Publikfri tävling Följande gäller för publikfri tävling: * Tävlingen får inte vara utannonserad. * * * Inträde, program och parkering får inte avgiftsbeläggas. Maximalt får 200 personer närvara vid tävling, utöver förare, anmälare, mekaniker och funktionärer, för att tävlingen ska få anses vara publikfri. Om fler än 200 personer enligt ovan närvarar vid tävlingen ska detta meddelas i tävlingsrapporten och en fyllnadsinbetalning ska göras av arrangören, så att hela tävlingsavgiften för publiktävling därmed erlagts.
_________________ Marcus Stålheim
Vinnare BMW CUP klass special 2013
Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special
|
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

20 Maj 2015 16:17
Senast ändrad av Måns Ulveståhl, 20 Maj 2015 16:22, ändrad totalt 2 gånger
Samtliga nödvändiga tillstånd finns enligt arrangör. Även detta år.
Ni som tidigare deltagit som förare, och som kommer att delta även i år på detta arrangemang borde känna till detta
|
Armskogh
Örebro
Här sen Dec 2005

20 Maj 2015 16:21
Re:
Flesh skrev: | Nu är vi redan inne på plats, men rätta mig om jag har fel, Men Bmw cup har väl alltid klassats som publikfri lokal tävling, där tävlingsmeriter inte räknas för uppklassning för licensen, och att inga avgifter för parkering eller inträde, program osv får tas, för då ska SBF ha en del av kakan,
Gemensamma regler 3.7 Publikfri tävling Följande gäller för publikfri tävling: * Tävlingen får inte vara utannonserad. * * * Inträde, program och parkering får inte avgiftsbeläggas. Maximalt får 200 personer närvara vid tävling, utöver förare, anmälare, mekaniker och funktionärer, för att tävlingen ska få anses vara publikfri. Om fler än 200 personer enligt ovan närvarar vid tävlingen ska detta meddelas i tävlingsrapporten och en fyllnadsinbetalning ska göras av arrangören, så att hela tävlingsavgiften för publiktävling därmed erlagts. |
Marcus, du som är VIP på BoS kan väl släppa in några av era bekanta (se till bara så de inte blir besvikna när de inser att du inte är med och kör i BMW Cup racet.. ) eller så värnar du om klubbens ekonomi och ser till att alla ska betala inträde så klubben kan betala SBF..
_________________ Johan Armskogh
|
Flesh
Nyköping
Här sen Mar 2004
|
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

20 Maj 2015 16:25
Armskogh,
Nja, får klubbens räkning gör det varken till eller från eftersom klubben inte är arrangör under lördagen.
Fast visst är det kul att Marcus mfl gärna vill se BMW Cup
|
Flesh
Nyköping
Här sen Mar 2004

20 Maj 2015 16:27
Re:
Armskogh skrev: | Flesh skrev: | Nu är vi redan inne på plats, men rätta mig om jag har fel, Men Bmw cup har väl alltid klassats som publikfri lokal tävling, där tävlingsmeriter inte räknas för uppklassning för licensen, och att inga avgifter för parkering eller inträde, program osv får tas, för då ska SBF ha en del av kakan,
Gemensamma regler 3.7 Publikfri tävling Följande gäller för publikfri tävling: * Tävlingen får inte vara utannonserad. * * * Inträde, program och parkering får inte avgiftsbeläggas. Maximalt får 200 personer närvara vid tävling, utöver förare, anmälare, mekaniker och funktionärer, för att tävlingen ska få anses vara publikfri. Om fler än 200 personer enligt ovan närvarar vid tävlingen ska detta meddelas i tävlingsrapporten och en fyllnadsinbetalning ska göras av arrangören, så att hela tävlingsavgiften för publiktävling därmed erlagts. |
Marcus, du som är VIP på BoS kan väl släppa in några av era bekanta (se till bara så de inte blir besvikna när de inser att du inte är med och kör i BMW Cup racet.. ) eller så värnar du om klubbens ekonomi och ser till att alla ska betala inträde så klubben kan betala SBF..  |
Bekanta kommer komma, Och tror nog att de är mer intresserade av min höger stol än Bmw cup racet, men ska försöka övertala dem att stanna kvar med mig och titta på er också
|
Armskogh
Örebro
Här sen Dec 2005
_________________ Johan Armskogh
|
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003
Trådstartare

21 Maj 2015 13:58
Anmälningsläget just nu
Totalt 20
Std 6
Mod 7
Spec 7
_________________ Michael Bäck
BMW 328is -84 BmwCup #50
|
uffe50
Skåne
Här sen Dec 2011

22 Maj 2015 11:42
Ingen besiktning fredag såg jag nu (vore nog inte fel med mail eller nått till anmälda om förändringar)
_________________ Ulf Sanden
|
|