Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13 >> 2 besök senaste veckan (57068 totalt) |
Re:
Var det fram eller bak? Bak finns utbytes på meca för en dryg 8-hundring, men du åker nog på stomkostnad på 350 spänn, de kan nog inte ha användning av dina gamla... Fram hade de inte ![]() _________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||||||
Re:
Då är det naturligtvis fram ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Re:
zat iz jööörman kuality! ![]() Trist att det pajade, men tur att du hittade felet... ![]() |
||||||
|
||||||
Kom att tänka på att om det varit två månader senare så kunde jag ordnat en ny till dig för småpengar. Men du behöver nog fler grejer senare!
![]() |
||||||
Re:
Låter väll som ett bra tipps. Bygg upp och fras/svarva av. Det är ju inte direkt jättebelastat? |
||||||
Re:
Mmm... vi får se. Det är nog enklare att hitta ett nytt ok i så fall... _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
_________________ Frederik Svensson https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336 BMW 320IK-88 E30 sommarbil BMW 120i-09 E81 vardagsbil |
||||||
Re:
Finns några här: http://picasaweb.google.se/andreas.v _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Köpte ett beg ok från en SLC 350... kom idag. Jättefint, passar på okhållaren osv osv. Men när jag skulle stoppa i bromsklossarna så var de naturligtvis för stora.
![]() Så nu är jag tillbaks på noll, 625 kr fattigare... ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
|
||||||
Re:
Då blir de olika stora på höger och vänster sida fram, kanske inte helt lyckat. Nä.. satsar på att fixa större bromsar istället... ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Aha, du kan inte lämna tillbaka oket då?
Eller lämna in ditt gamla för renovering? Går det inte att svetsa i lite o svarva/fräsa till? |
||||||
Re:
pallar inte hålla på. _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Vafan, 600 spänn i förtjänst genom att skicka en ok? Inte illa...
Skicka skiten till mig i Mexico så kan jag nog få det fixat för 50 spänn! ![]() |
||||||
Re:
Tack, kan bli kanske ![]()
Hmm... då kanske det ska vara så? Fast jag tror inte riktigt på den teorin. _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Re:
Klart det blir en racebil ![]() Det där med röd minuskabeln är lite skumt..........Ska träffa en annan Pagodaägare i helgen. Ska kika då. _________________ Marcus Lebenberg |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13 >> 2 besök senaste veckan (57068 totalt) |