Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 94870 besök totalt |
_________________ Philip Seaton | 1971 Datsun 240z - www.mull.tk www.allblastring.se | www.sce.se | www.pb-z.se | www.por15.se |
||
Wohoo!
Följt projekt Hugo från början! Undrade vad som hände och vart den försvann. Faan va kul att det är igång igen! Som jag har längtat! _________________ Magnus Zak Törnqvist www.zakademus.com 0760156239 Bmw E30 supercharged. Projekt "Hellsifür" |
||
Jag är ju alltid ute i lagom bra tid, i vanlig ordning, heh
![]() Passade på att handla lite leksaker medan dollarn är låg: ![]() Samma typ av vinge som satt på bilen, fast blingigare, och kulisser till bakljusen. ![]() Positivt överraskad hur bra finishen var ![]() *lägger på hög* _________________ Philip Seaton | 1971 Datsun 240z - www.mull.tk www.allblastring.se | www.sce.se | www.pb-z.se | www.por15.se |
||
Arkeologisk utgrävning men skillnaden är att fyndet lever
![]() ![]() ![]() Efterlängtad uppdatering och jag ser fram mot fler ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
|
||
|
||
Re:
Jodå ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Philip Seaton | 1971 Datsun 240z - www.mull.tk www.allblastring.se | www.sce.se | www.pb-z.se | www.por15.se |
||
_________________ /Anders C |
||
Kul! Ser fram mot fler byggbilder! Var tvungen att backa tillbaka till början av tråden och såg att man nu får säga grattis till dit "decennium-Datsun-240z" ägande?? Om man nu grattar för sådant
![]() /M _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||
Re:
Blir inte jag i alla fall... många timmar kvar! Härligt Mull, att det inte är helt dött då åtminstone!! _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
||
_________________ A.n.d.3.r.s.:-:.K.l.i.n.g.b.3.r.g Mazda MX-5 NBFL AC Cobra 427 S/C Replica https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=128903 |
||
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 94870 besök totalt |