Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 32442 besök totalt |
Dags å rulla iväg mot Arlanda. Ses kanske på parkeringen ikväll om vi hinner dit innan banan stänger. Annars befinner jag mig nog mest (kvällstid) på Blaue Ecke eller Brauhaus
![]() Imorgon lagom till banan öppnar tänkte jag och mitt sällskap knata upp till Adenauer Forst. |
||||||
Re:
Så kom då! Det är kalasväder och Biten är iskall, asfalten greppar gött och Motorcyklisterna förnekar sig som vanligt aldrig _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Premiärvarv.
Jeppsson är inte oskuld längre. Men ganska blek om nosen :-) ![]() Uppladdad med Rejsas Android-app. _________________ -- |
||||||
Re:
Det har varit kanonväder hela helgen! Har inte haft en enda sån dag på hela sommaren hemma i Sverige ... ![]() Kanske lite för varmt för riktigt bra bandagar. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||
|
||||||
Rena bilkyrkogården på banan idag, har nog aldrig varit med om något liknande.. Nåja - under dagen fick jag fina varv, som passagerare, med både Lux (många bra tips, tackar!) och med Freddie från R4R. Blev också några hyggliga egna varv i Swift, sent på eftermiddagen.
![]() ![]() _________________ -- |
||||||
& jag har återupplevt ungdomsåren, jag har sträckkört ner & sedan även hem.. Jag är för gammal för sånt här..
![]() _________________ Mvh Per Bodin Karlstad BMW M3 -97 bansmiskaren BMW M5 -93 BMW 330i -01 BMW 323ti -99 Chevrolet Camaro SS 1LE -17 |
||||||
Re:
Är det så illa Björn ![]() |
||||||
Äsch, Björn kommer igen, han blev bara lite trött! ![]() Då var det värre att vi höll på att förlora självaste Jeppsson, på cykel, i Fuchsröhre! (Onekligen lite speciellt att krascha där, redan innan man gjort sitt första varv i bil.) Nu redde Jeppsson ut situationen föredömligt med en säregen trepunktslandning: Kanske något obekvämt sittande på ramen, i 45 knyck, med hälarna planterade i gruset, bromsade han elegant in det vilt skenande ekipaget. Tre bromsspår och ett nytt, alldeles onämnbart, kurvnamn blev de enda bestående minnena av incidenten... ![]() _________________ -- |
||||||
|
||||||
Re:
Håller med , det va riktigt trevligt. Jag kommer lätt cykla nästa år, hahahah NOT.... Ni e tokiga eller nja åtminstonde Fredrik =))))))... Jag glömde o säga det att jag senare på natten till söndagen, streakade i Fredriks Tarzan kalsonger mitt i Adenau o skrek partyyyyyyyy. Tack för det tipset Björn, det va MYCKET uppskattat av folket i byn.... ahahahahaha _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
Re:
Det där hade jag bestämt passat mig för, Helga bor mitt i Adenu och efter lite Swingersbowling utan napp lär hon vara giftig, i princip kan det sluta med en traumatiskt minne för livet ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Ja jag vet o har hört det, jag chansade o det gick hem denna gång=))))... Jag tycker du oxå bör testa, man känner verkligen att man lever. Visst, åkt över schwedenkreuz i 252km/h gps fart men detta va något alldeles speciellt för Fredriks tarzan kalsonger spände nått djävulskt i arslet. He likes them tight........ _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13 >> 32442 besök totalt |