Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 3 besök senaste veckan (68380 totalt) |
otroligt nöjd, bilen är i ett sanslöst bra skick.
Det roliga är att just denna bil stod i ett skyltfönster i Värnamo när jag var liten. pappa å jag åkte alltid förbi kjellsbilhörna när den fanns för att titta på fiiina bmw:s Ska åka förbi där kjell jobbar imorgon... ![]() _________________ Jan Ekehage ![]() |
||
Grattis Janne!!
Nu blir jag klart avis. Jag har varit inne på att byta den blå mot en M3 e30, får kanske bli det till våren. _________________ T0RBJÖRN ELLESS0N Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld Porsche GT 4 - 16 såld Z3 x 3 Sålda |
||
Re:
Fasen vad kul! Du måste berätta vad han tycker när han ser den! ![]() ![]() Jag är hel nöjd över att du är nöjd med bilens skick, när du rullade iväg med den kändes det i härtat och så tänkte jag, h*****, vad fin den är, vad har jag gjort?! Men men, sånt är livet. Ångrar jag det för jag väl köpa en likadan igen! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
Re:
Mer motor är kul men inte nödvändigt, i förstahand vill jag ha något mer eller mindre unikt! B8 tillverkades i 93 exemplar i sedan utförande och totalt 291 exemplar! Z3:an upplever jag också som ganska ovanlig. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
Trevligt med en sådan skönhet i denna hål... jag menar staden
![]() Verkar som om det är många rejsianer i Värnamo? Någon träff till våren? Eller det kanske ni redan har... _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 Mitsubishi Pajero -15 |
||
Enligt den småländska djungeltrumman så hade Janne fem minuter över i går som han inte riktigt visste vad han skulle göra med.
![]() ![]() Hoppas att vi får se din gamla välskötta M3:a oftare nu när Janne får äran att ratta detta utsökta exemplar ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
Re:
Instämmer. Ja vi verkar ju vara några rejsianer här, har dock bara träffat Bladh hittills. _________________ Martin Öberg ![]() |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 3 besök senaste veckan (68380 totalt) |