| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E30-88, såld!!! Kommer att rulla i Värnamo!
|
12 besök senaste veckan (68592 totalt) |
|
otroligt nöjd, bilen är i ett sanslöst bra skick.
Det roliga är att just denna bil stod i ett skyltfönster i Värnamo när jag var liten. pappa å jag åkte alltid förbi kjellsbilhörna när den fanns för att titta på fiiina bmw:s Ska åka förbi där kjell jobbar imorgon...
_________________ Jan Ekehage |
||
|
Grattis Janne!!
Nu blir jag klart avis. Jag har varit inne på att byta den blå mot en M3 e30, får kanske bli det till våren. _________________ T0RBJÖRN ELLESS0N Z4 35i -10 Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld Porsche GT 4 - 16 såld Z3 x 3 Sålda |
||
|
Re:
Fasen vad kul! Du måste berätta vad han tycker när han ser den! Jag är hel nöjd över att du är nöjd med bilens skick, när du rullade iväg med den kändes det i härtat och så tänkte jag, h*****, vad fin den är, vad har jag gjort?! Men men, sånt är livet. Ångrar jag det för jag väl köpa en likadan igen! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
|
Re:
Mer motor är kul men inte nödvändigt, i förstahand vill jag ha något mer eller mindre unikt! B8 tillverkades i 93 exemplar i sedan utförande och totalt 291 exemplar! Z3:an upplever jag också som ganska ovanlig. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
|
Trevligt med en sådan skönhet i denna hål... jag menar staden
Verkar som om det är många rejsianer i Värnamo? Någon träff till våren? Eller det kanske ni redan har... _________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 En vit Opel -18 |
||
|
Enligt den småländska djungeltrumman så hade Janne fem minuter över i går som han inte riktigt visste vad han skulle göra med.
Hoppas att vi får se din gamla välskötta M3:a oftare nu när Janne får äran att ratta detta utsökta exemplar
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
Instämmer. Ja vi verkar ju vara några rejsianer här, har dock bara träffat Bladh hittills. _________________ Martin Öberg
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E30-88, såld!!! Kommer att rulla i Värnamo!
|
12 besök senaste veckan (68592 totalt) |