| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar | 

|  | Sparade trådar/FAQ  Racingbanor från luften med Google Earth | << 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 33 besök senaste veckan (166479 totalt) | 
| 

Det finns ingen lista över koordinater för start och mål på världens racetracks?
 Är på jakt efter något sådant och tänkte kanske att folk här visste något om saken. I dom flesta fall är ju start och mål på samma ställen men tex för BTG tider på  är det ju olika start och mål så att säga. _________________   NS 349/7.51.80/9.07.00 | ||||
| 

Molanda mellan Järpen och Undersåker:
   1280 meter lång enligt uppgift. Min närmaste asfaltsslinga, ligger ca 2 mil hemifrån. Har funnits i ett par år men jag gjorde mitt första besök där idag...   Banan ägs av Kall Auto Lodge: http://www.kallautolodge.se/ _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" | ||||
| 
							Re:                                                          
 Bilder? Video? Betyg? Skoj?     _________________  Magnus Thomé | ||||
| 
							Re:                                                          
 Idag var jag "armchair enthusiast"...   Den går i högervarv och den långa högerkurvan efter långrakan avslutas med ett skarpt krön som man ska smyga över för att inte hoppa för långt...  I övrigt är den i stort sett platt. Hörde nån tid på 47-48 sekunder för att ta sig runt med nån Porsche. Men jag kan ha hört fel. Försöker få in några här på rejsa, men det går trögt... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" | ||||
| _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" | ||||
| 
							Re:                                                          
 Nya tråååkiga Hockenheim vs gamla spännande upphetsande Hockenheim. Vore skoj med den gamla sträckningen och lite säkrare ändringar(chikaner ut och in från stadion & en skarpare Nordkurve) så skulle detta vara en klassiker fortfarande. Nu endast utfyllnad i kalendern!   _________________ Jocke Hellqvist. | ||||
|  | Sparade trådar/FAQ  Racingbanor från luften med Google Earth | << 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 33 besök senaste veckan (166479 totalt) |