Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 2 besök senaste veckan (80083 totalt) |
Så ny säsong utan några jättemodifieringar annat än bussningar i framvagn, Michelin Cup2 plus att jag väntar på ett par droplinks från Tarett för har man justerbara krängare så måste jag ju testa lite
![]() ![]() Tre trackdays har det blivit så här långt på Mantorp, regnigt knutan och en grym dag igår på Rudskogen men jag har kört fast lite och känner inte att jag kommer så mycket längre med denna men samtidigt är den grymt kul att köra ![]() ![]() Så nu siktar jag på att köra 968:a nästa gång 23-24 maj med PCSR och trackday.no på Rudskogen och så får jag hoppas att den hinner bli vagnsboksbesiktad tills dess men det ser ut att lösa sig ![]() _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||
Re:
Grattis på dagen ![]() ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 2 besök senaste veckan (80083 totalt) |