Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Vi ska köra söndagsrace någon som vill vara med?
<<   1, 2, 3
3 besök senaste veckan (3617 totalt)
SirViper
Bergen, Norge
Här sen Jun 2005

Heisann og takk til alle som kjorte lopet. Det var et kjempebra race og Stacken vant fortjent

Jeg visste ikke at det var så mange som skulle race med oss, derfor var det en limit på 10stk. Har en 2.2Mbit upload linje, noen som vet hvor mange jeg kan takle å hoste?

Jönköping
Här sen Sep 2004

Trådstartare
sent race på g ip o sånt kommer strax ifall nån vill va med

Stockholm-Grödinge
Här sen Apr 2004

Jag e på

Jönköping
Här sen Sep 2004

Trådstartare
Barcelona

1x tyre

2x fuel

~30min

ip kommer när jag vet

Jönköping
Här sen Sep 2004

Trådstartare
130.13.48.149

inget lösen

Örebro
Här sen Feb 2004

Stacken skrev:
Schumi skrev:
Jaha...och sen kommer man ju inte in tack vare att det var kval!!!och så börjar problemen igen när det körs på Direct IP...tyvärr får jag inte dra alla dom svordomar jag vill för Magnus men *********************************************************************** tycker jag om det hela.Nu skiter jag i GTR tills vi kan börja köra i Lobbyn igen och går över till Counter Strike Source och avreagerar mig LITE GRANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är nästan helt säker på att det är brandväggen som spökar för dig. Jag har också haft problem tidigare men så testade jag att stänga av brandväggen, och vips så fungerar det. Det är tredje gången nu jag kör utan brandvägg och det har funkat klockrent.

Det har funkat klockrent för mig i 1 månads tid och brandväggen ÄR urkopplad.Vad det berodde på igår har jag ingen aning om men besvikelsen blir SÅ stor när man åker,speciellt när det är kval och man ej kommer in igen.Vi hade liknande problem förut när vi körde direkt ip och det var därför vi började köra i lobbyn i stället.om det hjälper vet jag ej men det blev som sagt bättre förra gången.Ja ja,skit samma för idag är en ny dag med CSS

Micael Johannssen
Malmby
Här sen Dec 2002

Jag kommer försöka vara med när jag har möjlighet.

Westfield SE
Citera
Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004

Trådstartare
på söndag kommer det köras mer racing, 21.00 kör vi Spa, återkommer med detaljer

det hela är en del av vårt lilla mästerskap i IRC-kanalen #simulations (server: irc.gamesurge.net)

info om det finns här: http://yoeyo.com/simulations/wrsc/

det är inget blodigt allvar men vi tyckte det kunde vara kul att samla resultaten nånstans

Spa är exhibition race nr3 sen kör vi igång med Barcelona.. racen kommer förmodligen gå 20.00

Jönköping
Här sen Sep 2004

Trådstartare
för info om dagens race se min andra tråd jag kommer att posta detaljerna där sen

Vi ska köra söndagsrace någon som vill vara med?
<<   1, 2, 3
3 besök senaste veckan (3617 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande