Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 5309 besök totalt |
Jag anklagar inte utan upplever tyvärr, kanske pga jag håller på di röde, en negativ stämning och allt som oftast dras något gammalt ont upp som Schumi har gjort tidigare och han kan inte köra om, han är värdelös har bara bra bil osv. I mina ögon så är han en av dom absolut största genom tiderna. Att det är bättre motstånd i år än på många år är bara kul att se. Tyvärr uppfattade jag ditt inlägg som det vanliga ms/ferrari kritiska man ständigt läser på detta forum, jag ber om ursäkt om det tolkades fel. Jag såg det som att MS visste att han hade mer att ge men sparade bil/däck? 2 varv innan han försökte sätta in en stöt på Räkan eftersom han var väldigt snabb kontra räkan på sista varvet. Det var iaf skönt att inte Alonso vann så det blir lite strid tillslut i vm ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||
Alla vill ju vinna = alla försöker köra om med alla tänkbara sätt, dvs stressa ingår. Att MS normalt inte gynnas av andra trasiga bilar beror på att killen INTE behöver. Ligger man först så... ![]() Kul att det är jämnare än på mycket länge - man borde radera ALLA poäng NU. Tänk va skoj - är ju många team som fått fart på bilarna nu ![]() Tom Toyota o Sauber, kul Hela VM dödas om ett team är för överlägset, som Renå' va i början. Iof missgynnar det Renault/Mac (o gynnar Ferrari) men ÄNDÅ... man vill ja ha många team/förare som är med o slåss... Drömsenariot är att märkesVM o förarVM avgörs i sista loppet! Då slipper man dessutom allt snack om "är mästaren bäst att ratta eller har han bara bäst bil" Det var trist att F vann överlägset förra åren, men det är lika trist att se dom i lingonserien ![]() fyi - Jag håller på KIMI, inte de röde. Men det vore skoj om Kimi kunde vinna ÄVEN om MS har en bra bil. _________________ Jan Å |
||||||
Kunta: Nu vet jag inte hur många som har tillgång till OT här på rejsa.nu. Men säg att det är ca 500personer. Av de kanske några är riktiga Ferrari-hatare troligen med löjliga synpunkter. Som de säger, det måste vara oerhört ensamt på toppen... Schumi är helt klart en utav de bästa någonsin. Han har bevisat allt han har behövt bevisa i mina ögon. Hade inte Bridgestone däcken vart så kassa hade han garanterat fortsatt att visa lite då och då. Men nu när det inte går så bra för Ferrari (som det gjort sedan -00) så passar väl en del folk på att gnälla. Även om det i 99% av fallen är hjärtligt.
Även om jag hejar på Alonso så ser jag hellre att bästa man för dagen vinner. Jag är ingen Alonsofundamentalist dock, bara F1... ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Han gnäller som vanligt på race-stewarderna istället. *suck* _Alla_ är emot honom, stackars Montoya. *hånler* |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 5309 besök totalt |