Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 14642 besök totalt |
Den verkar oftast vara det för de flesta fotografer... ![]() ![]() ![]() |
||||
Hmmm det där är ju Cédric... Petrus kärra har nästan samma färg iof... men är nog lite bredare och lägre... ![]() Förresten, skicka gärna alla bilder som P.P tagit (och som han vill skicka) på min kärra till: patrik@patandracing.se Äntligen en fotograf som har tillräckligt snabb kamera för att få min bil att fastna... ![]() |
||||
mm, som sagt, det där är ju inte riktigt jag. Och debutera är väl kanske inte rätt ord. Men skoj hade jag, mycket kul att träffa alla 944 människor som man bara sett på forum hittils. Många kul varv var det ute på banan tillsammans med 944orna. Det gick ju att hänga på rätt bra ändå.
Tycker eventet var kanon, dock hade jag gärna sopat banan efter ett tag. Kändes lite som rally när man sladdade förbi apex i grushögarna.... Ni som har bilder på min bil får gärna maila dom hit: cedric.nyberg@gmail.com f.ö är sviestad en rätt lurig bana. Designen är väl inte fullkomligt bra men det var kul körtid, och man fick prova minst lika många spårval som varv. Det var ju trots allt nått år sen man va här sist... _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Karl, kan du fortsätta göra en insats? Jag hann inte med mer än att tanka över bilderna i datorn igår kväll, och därhemma är det ju modem som gäller. Skicka stora bilder är därmed lika med
![]() ![]() om någon vill vara snäll mot mig och tacka för dem är några varv i passagerarsätet ett hett tips ![]() (Karl, du har ett uppdrag till, att ta en bild lämplig för en avatar. Det funkar inte att vara så här anonym.) _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re: 2006-09-11 Prova på Banåkning på Sviestad
Jag vill också be om ursäkt för att jag snurrade i utgången från rondellen precis framför en Audi TT som just släppt förbi mig mycket snällt! ![]() ![]() ![]() Hade tänkt gå och be om ursäkt på plats på Sviesta, men det verkade dom du körde sen när jag vilade och tvärtom... Jag har precis kollat in din lilla piruett på film, det var inte så dramatiskt för oss som kom bakom ![]() ![]() /Magnus |
||||
Kul att se att det är många som uppskattar dessa kvällar, det gör att det blir roligare för oss som håller i det att fortsätta med dessa!
Det är snart dax att boka in nästa års schema, kom gärna med ide'er och förslag om det är några fler aktiviteter som vi skulle kunna hålla i eller om det finns saker som kan förbättras! Micke |
||||
P.P.: Ta en av bilderna jag fångade när du körde miata, 944 eller 944.
Tror det fanns någon/några där som man ser dig på. Annars kan vi lösa det. Cedric: såg bara att det var blått och tänkte inte längre... sorry! Några bilder till: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Jo, jag syns. Med en dörrstolpe delandes mitt huvud. Kanske inte så likt verkligheten. Kopplingen är hämtad nu, så vi kan ju ta en mekbild på söndag.
Roade mig med att försöka få lite ljus i några av kvällsbilderna nu ikväll. Jag skyller resultatet på min totala oerfarenhet... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() och ett par obehandlade. Tror inte att JAG skulle gjort någon nytta här... ![]() ![]() Tittar jag noga kan jag allt se lite gnistregn runt oket... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Lika kul att titta på bilderna som att köra.. Nästan
![]() P.P: verkar som du fick med hela mitt bakvangssläpp i bildserien där ![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
Jätteskoj med bilder!. Jag sket i att ens ta upp kameran. Och det visade sig vara en bra taktik då fotograferna skötte sitt jobb kanon
![]() p.p du verkar ha många skoj bilder. Om du får några minuter över skulle jag bli jätteglad om du kunde maila iväg ett gäng till min cedric.nyberg@gmail.com mail eller kanske lösa det på annat sätt. Det vore skoj å få se lite mer på sig själv. Oftast blir det ju så att man själv fotar flera hundra bilder men får ingen på sin egen kärra.=).. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Jag kan skicka dig ett gäng bilder imorgon. Ska snart nana kudden..... ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
[quote="Karl Birgander"]
Ett skepp kommer lastat! Tack Karl ![]() Har du möjlighet/tid/ork så får du gärna maila bilderna till mig. per.huzell@mastec.se _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||
Jepp, syntes på lång väg att det var något på G där ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Tack allihop för ett perfekt arrangemang som var bra på alla sätt och vis! Nu är oktoberhelgen given. Rolig slinga och många trevliga personer att stifta bekantskap med, bl.a. Lennart Jarmyr.
Peugeot 106 Rallyen fick ganska många varv på banan trots gatdäck som endå höll riktigt bra. Hade en jättetrevlig kväll på banan, i sällskapet fanns även Tobias med (blå Fiesta ST) som körde första gången på bana och gjorde det riktigt riktigt bra faktiskt. Vore hemskt tacksam ifall det fanns möjlighet att få bilder mailade till: info@x1design.se på allt som finns på Rallyen (den lilla vita Peugeoten) och Fiestan. Gärna högupplösta sådana, var många som fotade och hoppas det finns många trevliga bilder! _________________ Nils Erixon |
||||
Bra att jag inte skrämde slag på er! ![]() ![]() Kändes inte så dramatiskt för mig heller, var mest bara orolig att jag skulle vara ivägen för någon av er som var strax bakom, för min del var det ju bara att köra runt på gräset och ut på banan igen, inte dramatiskt alls. ![]() Kul om man får se snurren på film! ![]() |
||||
Trevligt att råkas, Karl! Du har PM från mig. /anders-f _________________ Anders H Falkman |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 14642 besök totalt |