Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 5049 besök totalt |
om det saknas lite Porscheåkare i anmälningslistan så beror det inte på att vi fegar ur,
![]() utan troligtvis på att de flesta, liksom jag, åker med Porscheklubben på Gelleråsen nu till helgen. Några av oss ska väl dessutom till Björkvik nästa helg, sen åker klubben på Mantorp igen om två veckor, så det blir nog bankörning så det räcker för några här på forumet... ![]() _________________ -- |
||||
Det är inte strippen som vi kör på utan i strippendepån. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Har inte tid fören klockan 12:00 och sens ska man ta sig bort oxå. Då är klockan nycket även fast jag gillar att köra fort. _________________ // Jani Hast |
||||
Undras om GTI-klubben fortfarande har tidtagningsgrejs som man kanske skulle kunna få köra med? Någon som vet?
Annars funkar det med handjagat (gärna två gubbs som kör parallelt) Brukar bli på tiondelen ungefär. _________________ ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Vet nu definitivt att jag inte kommer loss från jobbet på fredag. Typiskt. ![]() Är mer än gärna "på" vid nästa tillfälle. |
||||
Fråga Nisse han vet var tidtagnings utrustningen är. ![]() Jag vet var konerna står på mantorp. Är det bara öppet till området som ligger brevid spilolje tanken så står dom där innen. ![]() _________________ // Jani Hast |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 5049 besök totalt |