| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GRAND FINALE: Race 10 @ Macau, 21/3, kl 19.00
|
5049 besök totalt |
|
tja, vad ska man säga, man är nöjd efter att ha kommit i mål i båda heaten i alla fall....
Första heatet gick skapligt, låg på 2:50 tider, ganska stabilt, fattar inte var det finns 20 sek. att kapa
Tog några placeringar när folk kraschade ut sig och låg 9:a på sista varvet när jag dundrade in i ett räcke mot slutet (första större bucklan i det rejset) och fick punktering så bilen var lite svår att svänga med. Det var bara att släppa förbi teammate NiMa som kom rusande...
I andra heatet så hamnade jag också i röran i den skarpa högerkurvan efter långa rakan, en eloge till Sinbin i alla fall för det, det är ju fullständigt realistiskt....
Dock var det lite lagg troligtvis i starten, Blondblues blev osynlig framför mig och dök plötsligt upp några sekunder senare, så han fick antagligen en tryckare, men det såg ut att gå bra ändå... Jag tror jag kom ner på 2:45 som bäst och framförallt är jag nöjd med att inte blivit varvad, men det var nära....
Trots allt en skön bana tycker jag, redigt gött när man lyckats köra några varv utan att kurtisera med väggarna, nu gäller bara att hitta den genvägen som ni andra hittat
Annars hade faktiskt min depåpersonal mer att göra med bilen efter de efterföljande rejsen på Knockhill än vad de hade i Macau
Tack för en kul liga
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Re:
Några kan väl inte ta bort några race?? Då blir det ju fel, Antingen ska väl alla räkna bort t.ex 3 race eller så ska väl ingen göra det,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
kan väl inte vara så svårt att räkna bort de två sämsta resultaten för alla. så förstod jag reglerna i alla fall.
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
GRAND FINALE: Race 10 @ Macau, 21/3, kl 19.00
|
5049 besök totalt |