Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 23192 besök totalt |
Re:
Jag befriar dig gärna från dina fälgar!! ![]() Grattis till en fantastiskt snygg bil!! Må du få många varv på ringen med den i sommar ![]() _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||||||||
Njaee, fälgarna behåller jag nog, däremot skulle jag vilja ha en uppsättning hjul med R-däck.
Nordschleife är målet såklart, har man en gång varit där måste man tillbaks år efter år efter år efter.... ![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||||
Re:
Nja Camber bak : nästan 2 grader 60 min på 1 grad ![]() Henrik _________________ Euromaster Malmö Lundavägen 64 040/290766 malmo60(@)se.euromaster.com ta bort () runt @ ![]() Henrik Hellman |
||||||||
Re:
Vad säger du?...inte tuff ![]() ![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||||
Hejsan!
Mycket fin bil du har. Sett den live ett par ggr, synd du inte kört den mer till jobbet i sommar, brukar alltid stanna förbi och titta o dreggla lite ![]() mvh Alex *en som är kär i din bil* _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||||
Re:
Jag kör bara nån gång till jobbet, när jag inte kan hålla mig ![]() ![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||||
Halloj!
För att få fart på en gammal tråd, såg nämligen skönheten ute på parkeringen idag igen, mumma vad fin den är ![]() ![]() mvh Alex (som jobbar brevid, hehe) _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||||
Re:
Det har blivit Knutstorp och Nürburgring och nästa bankörning är den 27 juli också det på Knutstorp. bilen går mkt bra nu med R-däck. Det jag trixar lite med nu är att få till ett kamerafäste som kan svälja vibrationer, jag har lite ideér...så vi får se om det kan bli nån film så småningom ![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||||
Re:
Hej Hans! Jag har själv byggt ett kamerafäste (faktiskt här inne på Recart). Den blev klockren och jag tycker inte den vibrerar allt för mycket faktiskt. Ta själv en titt på http://www.youtube.com/watch?v=19s5N ![]() mvh Alex P.S. Gött med lite TP körning på Knutan ![]() _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||||
Re:
http://www.highgatehouse.co.uk/ Där hittar du allt du behöver _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 23192 besök totalt |