Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9897 besök totalt |
Re:
Jag har kört med Pistenclub på Spa vid två tillfällen och det har varit riktigt bra arrangemang båda gångerna. Massor av körtid och bra organiserat. Klubbens representanter är hjälpsamma och det är bara att skicka ett mail eller ringa. Dom är glada för långväga besökare. Rekommenderas! ![]() |
||||||||
Tack.
Skall skicka mail och fråga. Kul att så många redan visat intresse. Skulle kunna bli något riktigt bra! GT3RS GT3RS GT3RS GT3CS GT3CS 964RS 964Turbo Z06 M3GT F430 (Bara att fylla på, ni som är sugna) _________________ Stefan Larsson |
||||||||
Re:
Ett besök på spa kan def. vara av intresse ![]() _________________ mvh Philip Lundh |
||||||||
Re:
Hehe, jag började med att skriva in mig i listan också, men det såg ju helt patetiskt ut.. ![]() "En ska bort!" som Brasse säger.. ![]() Trots det, så är jag också intresserad av att hänga på! ![]() _________________ -- |
||||||||
Re:
[quote="höfläkt"]Tack. Skall skicka mail och fråga. Kul att så många redan visat intresse. Skulle kunna bli något riktigt bra! GT3RS GT3RS GT3RS GT3CS GT3CS 964RS 964Turbo Z06 M3GT F430 993 Jag har ju bestämt att jag måste uppleva SPA innan jag lämnar in så det är lika bra att få det gjort ![]() _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||||||
Re:
Jag e Helt klar intresserad /Jannis ![]() _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||||
Re:
Namne, har du någon bild på hur det ser ut? ![]() _________________ Patrik Ljunggren |
||||||||
Re:
Porsche GT3RS GT3RS GT3RS GT3RS GT3CS GT3CS GT3 964RS 964Turbo 993 Corvette Z06 BMW M3GT Ferrari F430 I samband med att jag la upp mig också, så tog jag mig friheten att städa inom P-träsket samt lägga till nya... Pratar vi vår, höst eller mitt i mellan?? Blir ett jobbigt år... Scuderia x 2 Polonia SPA ... _________________ Patrik Ljunggren |
||||||||
_________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||||||
Det som har diskuterats per telefon är Juli eller Andra halvan av maj. Givetvis går det bra att komma med önskemål.
Det avgörande är dock vilket körevent vi får eller kan deltaga på. Patrik har skickat mail direkt till spa med frågor om event och möjligheter. Även kostnadsförslag på banhyra... _________________ Stefan Larsson |
||||||||
Re:
Porsche GT3RS GT3RS GT3RS GT3RS GT3CS GT3CS GT3 964RS 964Turbo 993 GT3 Corvette Z06 BMW M3GT Ferrari F430 Anmäler intresse! ![]() (Nu väntar vi på att det skall dyka upp en nybliven csl-ägare i listan också.) _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||||
Porsche
GT3RS GT3RS GT3RS GT3RS GT3CS GT3CS GT3 964RS 964Turbo 993 GT3 944 Turbo Corvette Z06 BMW M3GT M3CSL Ferrari F430 Vill väldigt gärna köra på antingen spa eller ringen, är inplanerat något av det i alla fall. _________________ Björn Christensson Opel Calibra -94 |
||||||||
Re:
Ja, det låter JÄTTE jobbigt, Patrik! ![]() Jag är med om jag har nått att åka i! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Re:
Saknar du en beifahrer så ställer jag så gärna upp Fredrik ![]() _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||||||
Re:
Jag är intresserad av SPA! Drömt om det länge.... (förutsätter att jag fattat priserna någorlunda korrekt iof....) BMW M3 Limo _________________ ![]() |
||||||||
Porsche
GT3RS GT3RS GT3RS GT3RS GT3CS GT3CS GT3 964RS 964Turbo 993 GT3 944 Turbo 911á GT3 CS Corvette Z06 BMW M3GT M3CSL Ferrari F430 Absolut intresserad!!! _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||||||||
Re:
EDIT, fixade in min bil i listan bara ![]() Jag känner mig lite liten bland alla andra vill-osså-ha-sån-drömåk ![]()
_________________ ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9897 besök totalt |