Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 5583 besök totalt |
Det beror främst på öppettiderna, men vi kan väl annars ta täten ner själva. Föv så undrar jag om du skall åka med Johann i hans "syrgasmasker-faller-ner-från-taket"-tempo allra första gången. Du bör nog åka med i ett lite mer makligt "stanna-och-plocka-blommor"-tempo först - typ med mig! Så fort tiderna för våren släpps burkar det sprattla till i den här delen av formuet så att det sprakar! ![]() Vi får hålla oss till dess! _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Låter som en god ide må jag säga... *räknar CSN-pengar man inte har* Men fy tusan vad skoj det vore att se banan, åka med lite...eller vänta nu. ![]() ![]() |
||||
Annars står erbjudandet kvar... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Har jag missat ngt viktigt eller snackar vi om "den dyra men sociala varianten"? ![]() Tror jag kan åka mer och minst lika bra efter ett besök under "rätt" helg med rejsafolk där... ![]() Försöker lura med en Bifahrer (Stavades säkert fel så Sören har mer att kalga på. ![]() ![]() ![]() Lennart: I mars vet jag inte ens om jag har en "banvettig" bil... Frågan är om man någonsin har det. ![]() |
||||
Det där CSN du svamlar om verkar vara en usel arbetsgivare... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
- Johann. Jag antar att du inte hittade någon karta? Kanske finns det nästa år nya, med nya kringlan på GP-banan? ![]() Mvh/Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Hittade ingen men skall göra ett nytt försök i helgen. |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 5583 besök totalt |