| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Ringen den 25:e-26:e
|
5603 besök totalt |
Det beror främst på öppettiderna, men vi kan väl annars ta täten ner själva. Föv så undrar jag om du skall åka med Johann i hans "syrgasmasker-faller-ner-från-taket"-tempo allra första gången. Du bör nog åka med i ett lite mer makligt "stanna-och-plocka-blommor"-tempo först - typ med mig! Så fort tiderna för våren släpps burkar det sprattla till i den här delen av formuet så att det sprakar!
Vi får hålla oss till dess! _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
Låter som en god ide må jag säga... *räknar CSN-pengar man inte har* Men fy tusan vad skoj det vore att se banan, åka med lite...eller vänta nu. Ta ut "den svarte" på nga luftningsvarv...
|
||||
Annars står erbjudandet kvar...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Har jag missat ngt viktigt eller snackar vi om "den dyra men sociala varianten"?
Tror jag kan åka mer och minst lika bra efter ett besök under "rätt" helg med rejsafolk där...
Försöker lura med en Bifahrer (Stavades säkert fel så Sören har mer att kalga på. ) ner själv... Då kaaaanske det skulle kunna vara mäjligt om man kör tält, laga lite frukost själv osv osv-stuket. Jag som har svurit en ed att aldrig mera campa efter 10 mån i ett grönt tält...
Lennart: I mars vet jag inte ens om jag har en "banvettig" bil... Frågan är om man någonsin har det.
|
||||
Det där CSN du svamlar om verkar vara en usel arbetsgivare...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
- Johann. Jag antar att du inte hittade någon karta? Kanske finns det nästa år nya, med nya kringlan på GP-banan?
Mvh/Micke _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
Hittade ingen men skall göra ett nytt försök i helgen. |
||||
![]() |
Nürburgring
Ringen den 25:e-26:e
|
5603 besök totalt |