Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Race8 @ Kinnekulle, 11/2, kl 19 och 21
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
11710 besök totalt
Totte

Här sen Okt 2003

Re:

Sören Ö skrev:
totalknas! De rejsar sedan en lång tid tillbaks (jag tror de inväntade folk 5 minuter extra inför kvalet men sedan körde de igång)

Jag ger upp! Det är inget roligt det här och jag skiter i allt nu! Det var roligt så länge det varade, men det blir inget mer för mig i den här serien...

Håller med dig Sören,kör de inte om detta race
så skiter jag också i det för gott.

Totte

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Kom hem nyss och såg att STEAM lagt in en uppdatering precis idag! Yippie...

Rolle hjälpte mig att starta om servern etc. Väntade inte han in alla? Det är 14 pers inne o kör nu har jag för mig.

Det är alltså Sören, Totte och Robin som inte kommit in, resten har verkat gjort det. Trist...

Men för er som ska in i Pool2. Starta om STEAM i god tid så att ni inte behöver göra detta i sista sekund.

Team Swedish Racing Mates
Citera
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006

Herregud, vad alla hetsar upp sig. Patchen gjorde så att mitt race blev inställt så jag dyker upp i pool 2 ändå. Med reservation för ytterligare komplikationer. Hmm, ska leta vad som uppdaterats egentligen...

Svenska Wankelregistret
Citera
jarelow

Här sen Okt 2008

AAAArrrrgh, seeegt

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Ni får göra som ni vill, men jag hoppas att ni inte lämnar serien.

Man får ju räkna bort två rejs så ni som inte kom in idag kan väl räkna bort dagens rejs om ni vill.

Citera
Broddan
Gävle
Här sen Okt 2008

Ledde båda heaten men åkte av i båda heaten Sluta 3a iaf i första med 2 avåk.2a rejset hoppa jag ur efter ännu fler chrasher.Men som alla vet nu är inte Rejsa.nu min tur serie direkt...
Citera
Biderman
Örebro
Här sen Mar 2008

jag blir så himla trött att köra såpa bmw sladdar och
far över hela vägen . sry om det var ngn lr ngr som jag trängde av.

BMW M3 e92
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Server uppe för Pool2...

Citera
[SRM]Danne
Tranås
Här sen Okt 2007

Det blev en riktig skitkväll.
Inte för att Steam passade på att böka, utan för att jag råkade få in fel profil så att jag fick göra om alla inställningar till ratten. Så srmdanne= Daniel Bäck!
Sedan funkade inte min körning alls ikväll.
Ber tusen gånger om ursäkt till Rönnbäck för min tackling i första rejset. Jävligt klantigt av mig.

I rejs 2 så fick jag en duktig tryckare inför T2 så jag hamnade lååååångt ut i plantagenl. Tappade lusten totalt lite senare i rejset när jag körde av och fick suspension damage.

Stockholm
Här sen Dec 2008

får be dig daniel bäck om ursäkt det var jag med hondan som tryckte av dig i T2. klantade mig ordentligt

Här sen Okt 2003

Re:

Niklas Maravic skrev:
Ni får göra som ni vill, men jag hoppas att ni inte lämnar serien.

Man får ju räkna bort två rejs så ni som inte kom in idag kan väl räkna bort dagens rejs om ni vill.

Du menar inte alvar Niklas?
5 min innan kvaldax stänger steam ner och uppdaterar (tror att jag hade bästa tid på träningen)
Efter en massa fibblande kommer jag in igen i kval ,laddar min setup o sticker ut
allt är då default,skriver i chatten vänta några minuter på mig,
hoppar ur snabbt som bara den och fixar till med ratt och annat.
då är de andra i varmup? ingen chans att joina!
och du tror på fult allvar att jag ger bort 20 poäng så lätt!
det var inte vi 3 som inte kom in som strulade det var steam.
alla här är inte dator gurus,det tar lite tid för vissa.

Totte

Skövde
Här sen Feb 2006

thumbs down

Starta 3a i race 1 och va först efter 30 meter (bakhjulsdrivet thumbs up ) Håller ledningen och har en bra fight med brodin, efter en liten incident kom bakomvarande ikapp oss o jag tappa ett par placeringar..

Lyckades dock ta mig upp på förstaplats igen och under bron häner det En helvit e46 snurrar av i kvarnkurvan o kommer med baken rätt i mitt körfält min bil blir helt ras och motorn e död!

Race 2 startade man nästan sist o efter lite tveksam körning kom jag 5a eller 6a

Dålig helg för mej o steam gjorde inte saken bättre

Hälsar
Citera
christ0ffer
Örebro län
Här sen Okt 2008

Ja, vilken röra.

När de flesta började logga in igen efter uppdateringen var Practice 1 satt till 30 sec, sedan Qualify med 10 minuters öppet Time trial. Alltså inte Superpole. Vi väntade på att alla skulle logga in i Qualify och de flesta som var på servern var ute på banan och körde tror jag. När kvalet var slut sade Servern i chatten att det var dags för Race 1 så då trodde i alla fall jag att alla kommit in.

Även fast jag blev 1:a i båda rejsen ( ) så tycker jag att de ska köras om.

Gävle
Här sen Okt 2008

Jag håller med.Racet bordes kö om! och det är inte för att jag skrota utan för Lenartsson och alla andra ska få chans till PoÄNG !!!
Citera
Hompe
Skövde
Här sen Feb 2006

Re:

Broddan skrev:
Jag håller med.Racet bordes kö om! och det är inte för att jag skrota utan för Lenartsson och alla andra ska få chans till PoÄNG !!!

+1

Hälsar
Citera
skurtan
Stockholm
Här sen Dec 2008

Ja när man får höra att alla inte var inne så tycker jag också att man bör köra om racet.

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Men alla får räkna bort två rejs under säsongen, så poäng i alla rejs är inte det viktigaste.

Jag skulle kunna tänka mig att köra om pool1 om det var så att tex 3-4 personer kom in på servern men resten inte gjorde det. Men nu var det 13-14 som kom in och körde och 3 som tyvärr inte kom in. Det är skittrist och jag beklagar det verkligen. Men jag har lagt in det där att man kan räkna bort två rejs under säsongen just för att man inte ska behöva jaga poäng i varje rejs.

Citera
Broddan
Gävle
Här sen Okt 2008

Re:

Niklas Maravic skrev:
Men alla får räkna bort två rejs under säsongen, så poäng i alla rejs är inte det viktigaste.

Jag skulle kunna tänka mig att köra om pool1 om det var så att tex 3-4 personer kom in på servern men resten inte gjorde det. Men nu var det 13-14 som kom in och körde och 3 som tyvärr inte kom in. Det är skittrist och jag beklagar det verkligen. Men jag har lagt in det där att man kan räkna bort två rejs under säsongen just för att man inte ska behöva jaga poäng i varje rejs.
Så dom ska inte få deras chans som andra fick? dom som körde verkar vilja med kö om för detta. thumbs down -1
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Men tänk om vi väljer en annan dag för att köra om o så är det någon som fick poäng i Pool1 som inte kan vara med. Då blir den/de sura över att vi körde om. Folk blir sura då också!

Men om ALLA vill köra om och så kan jag väl böja mig för det.

Jag startar en omröstning för att se hur ni vill ha det.

Citera
Broddan
Gävle
Här sen Okt 2008

Re:

Niklas Maravic skrev:
Jag startar en omröstning så att det blir majoritetsbeslut!
thumbs up
Citera
Sören Ö
Västerås
Här sen Okt 2007

... Det inställda loppet Race1 Anderstorp pga att forumet var nere och folk behövde lösenordet precis före start... Det var ett gäng som kunde köra då och jag gissar på att det var ett fåtal som behövde lösenordet precis före start. Då gick det bra att ställa in och köra annan dag..

Racingsimulatorer
Race8 @ Kinnekulle, 11/2, kl 19 och 21
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
11710 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande