Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 8521 besök totalt |
Passa på att köpa ett ex av filmen nu!
![]() ![]() ![]() ![]() Väntan på nästa säsongs nürburgresor blev ju inte lättare nu direkt... |
||
Kul att träffas, även om det var kort. Tack för reklamen Jimmy!
Det är kul att fler tycker som jag, man går och oroar sig att folk inte ska tycka likadant speciellt när man tagit hem 20 st. på risk. Visst är det mycket pengar, men när jag klagade hos Ruf svarade de att det gick åt 10 uppsättningar däck när de filmade på Nürburgring. ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Ja det var kul att snabbråkas och att se vem som döljer sig bakom signaturen! Jag hade tyvärr bråttom tillbaka jobbet - det hade vart kul att fråga ut dig om senaste ringenresan och den mycket trevliga bilen du stog o fotade (visste inte att sådana fanns sverige!!) ![]() Det förvånar mig inte att det gick åt en hel del däck i filmen - han ligger ju med bredställ i stort sett samtliga kurvor! (jag har smygtittat mer på filmen nu på jobbet ![]() |
||
Jag fick min igår!
Tyvärr har inte tiden tillåtit mig att se den än men jag är väldigt glad att jag hann få vantarna på en filmerna! Tack Erik! ![]() En liten recension kan nog komma i helgen från min sida misstänker jag. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 8521 besök totalt |