Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Video: RUF R TURBO på Nürburgring
<<   1, 2, 3, 4
8521 besök totalt
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Passa på att köpa ett ex av filmen nu! Jag var precis och hämtade "mitt" ex och har skumtittat lite nu på jobbet.. Rekommenderas starkt från det lilla jag sett! Filmen på Rturbon är MYCKET trevlig En massa filmat från banan, bakifrån, framför etc.. bästa nordschleife filmen jag sett so far thumbs up Att den näst bästa filmen på yellowbird ruf:en också kommer mer gör ju inte saken sämre! Det blir till att köpa lite popcorn och ladda projektorn med den här dvd:n ikväll

Väntan på nästa säsongs nürburgresor blev ju inte lättare nu direkt...

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Kul att träffas, även om det var kort. Tack för reklamen Jimmy!

Det är kul att fler tycker som jag, man går och oroar sig att folk inte ska tycka likadant speciellt när man tagit hem 20 st. på risk.

Visst är det mycket pengar, men när jag klagade hos Ruf svarade de att det gick åt 10 uppsättningar däck när de filmade på Nürburgring.

djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Erik B skrev:
Kul att träffas, även om det var kort. Tack för reklamen Jimmy!

Det är kul att fler tycker som jag, man går och oroar sig att folk inte ska tycka likadant speciellt när man tagit hem 20 st. på risk.

Visst är det mycket pengar, men när jag klagade hos Ruf svarade de att det gick åt 10 uppsättningar däck när de filmade på Nürburgring.

Ja det var kul att snabbråkas och att se vem som döljer sig bakom signaturen! Jag hade tyvärr bråttom tillbaka jobbet - det hade vart kul att fråga ut dig om senaste ringenresan och den mycket trevliga bilen du stog o fotade (visste inte att sådana fanns sverige!!)

Det förvånar mig inte att det gick åt en hel del däck i filmen - han ligger ju med bredställ i stort sett samtliga kurvor! (jag har smygtittat mer på filmen nu på jobbet )

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Så nu har alla som beställt och betalat fått sina filmer ivägskickade, men det finns fortfarande ett par filmer kvar om någon är intresserad.

Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Jag fick min igår!

Tyvärr har inte tiden tillåtit mig att se den än men jag är väldigt glad att jag hann få vantarna på en filmerna! Tack Erik!

En liten recension kan nog komma i helgen från min sida misstänker jag.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Alla filmer gick iväg...så vi tog hem 20 filmer till.

Den perfekta presenten nu till jul

Nürburgring
Video: RUF R TURBO på Nürburgring
<<   1, 2, 3, 4
8521 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande