| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Plastrutor till BMW E30 2dörrars (Även andra bilar)
|
17845 besök totalt |
|
Re:
Hej. Dom görs i samma storlek som originalrutor så du kan sätta i dom i dina befintliga lister eller skruva/limma fast dom. _________________ Morgan Staaf |
||||
|
Re:
Låter kanon, tänkte börja med bakruta o sidorutor bak. D ska inte va nått problem o sätta dom i orginal infästning? Tänkte iomed att orginal är lite välvda. Hur tjocka är dOM? Skicka gärna pm ang betalning, frakt osv. / Filip _________________ Filip Böttcher BMW e30 318is -88 |
||||
|
Är intresserad av sidobakrutor till e30 2dörrars.
Kan hämta i Jönköping om de va där du bodde? Pris och hur lång leveranstid? Mvh Henrik _________________ Henrik Åkeson http://www.facebook.com/AkesonRacing Sponsorer: Bjprace.com, Tibroreklamatelje.se, Cejn, T-parts.se, Schmidtracing.net |
||||
|
Hur mycket tjänar man i vikt med polykarbonatrutorna gentemot orginal bakrutor till en 2 dr E30?
Ökar ljudet inne i coupén mycket? Är dom lättrepade? Är dessa lättare för tjuven att ta sej in i pärlan mot orginalrutorna? dvs. lätta att slå sönder?
_________________ Frederik Svensson https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336 BMW 320IK-88 E30 sommarbil BMW 120i-09 E81 vardagsbil |
||||
|
Re:
Du har halva vikten mot glas plus att rutorna är något tunnare än glasrutorna. Mja, om ljudet ökar kan jag faktiskt inte svara på, men förmodligen är det så. Eftersom det är plast, så ja, det är mer lättrepat. Jag skulle nog inte rekommendera det bruksbilen. In kan du ju alltid komma på det ena eller andra sättet, det finns ju inga garantier. Men du kan i alla fall inte spräcka rutan som med glas eller plexiglas. _________________ Morgan Staaf |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Plastrutor till BMW E30 2dörrars (Även andra bilar)
|
17845 besök totalt |

