Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (19440 totalt) |
Re: Camaro Cup-bil, snabbaste karossbil i Superstage !!!!
Jag bevittnade ju 1.21,03 ![]() Sanslöst bra kört! ![]() _________________ Lasse Alfons |
||||||
Körde 1.20,84 sista repan. 1,22,85 uppvärmningsvarv med passagerare. Ja det är min bil. En M3:a som jag byggt om med lite bättre väghållning motor och bromsar och tagit ur baksätet typ. Den har nyligen rullat igenom SBP i nuvarande skick. Så förutom tiden är jag mest nöjd med att den är helt laglig. Men jag får nog göra en tråd med lite mer spec när jag hinner. |
||||||
Som redan uttalat så körde samuel otroligt bra idag!
Massor med tummar upp! ![]() ![]() Det var ju inte heller en lyckoträff utan det var idel väldigt snabba tider! _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||
Re:
Skulle inte förvåna mig. Det är ju ändå en 318is. ![]() |
||||||
Riktigt bra tid, antar att det var på slicks?
Edit: såg att det stod r-däck, måste gå som ett strykjärn efter flygfältet den kärran, har du bilder på bygget? _________________ Anders Berglund |
||||||
Kan skvallra om att det finns lite info om den här: http://forum.attitudemotorclub.com/v
_________________ Mattias Hammer |
||||||
Ruggigt imponerande tid!
Vad har du gjort med bilen egentligen? Har du massa mer hemliga saker som du inte lurat på mig? Skulle varit kul att vara med och kört och låtit dig testa för att se vad du skulle kunna prestera för tider med mitt gamla skrot. Härligt att du satte en snabbare tid än Gullabo nånsin kört. Lite kul att se att du lyckades åka fortare med en M3:a med r-däck än vad its fun porschen gjorde med slicks... _________________ Jonas Edling |
||||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Märks väl inte om det är 270hk eller 238hk som i SportEvon. Dom drar ju inte precis fullt. Ungefär som en chippad volvo 850. Men det är ju inte det jag menar med helt gatgodkänd. Det är ju ingen turbo som måste plockas bort, inga däck som måste bytas osv. bara för att få den besiktigad. Men det kanske är en felskrivning från mig isåfall. |
||||||
Verkligen en kanontid och jag blir mest impad av chaffisen igen utan att ha sett körningen...
![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||
Re:
Jag kan intyga att Samuel kan ratta en bil. Ångrar att jag inte lät honom prova min bil runt banan en sväng. _________________ Lasse Alfons |
||||||
|
||||||
Gratulerar till framfarten! _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Re:
Det skulle varit intressant att se vad du kunde prestera för tid med racebilen/Radicalen, borde väl kunna gå att putsa en hel del på din tid... _________________ Jonas Edling |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (19440 totalt) |