Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (21142 totalt) |
Re:
Haha det är min kompis Henkes bil, han fick faktiskt tag på skärmarna tidigare samma vecka, original från Subaru! ![]() Däremot var de väl konstruerade för att bytas lätt, jag hjälpte till lite - kvällen innan denna dag! Tänkte väl att nån skulle bli impad.. ![]() På hemvägen körde vi i parad: Henke med sin Subaru Hans kusin Kalle med Opel Monza och jag med Fiat Argenta.. Det var en syn det! ![]() |
||||||||
Re:
Undrar om det kan finnas en till Jettafantast som heter likadant? ![]() Usch va sugen man blev på en till... _________________ Peter Karlsson |
||||||||
Tack för alla underbara bilder! Hade verkligen velat vara där men det krockade med en rallytävling. Hoppas att nästa års tävlingar inte ligger på samma datum som en så underbar träff, prioriteringar tillhör inte min starka sida...
/ola Leufvenmark _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||||||||
Träffpunkt 80 - The movie!
Det lär finnas en liten film på Automobils hemsida samt en snarlik på Klassikers... http://www.automobil.se/zino.aspx?ar www.klassiker.nu ![]() |
||||||||
Det kommer ett par minuter från Träffpunkt 80 i i MJ den 6/11, som det ser ut på planeringstavlan idag i alla fall. Helt omöjligt att få med alla fräcka bilar, men det var ett förbannat trendkänsligt arrangemang. Jo, alltså, 200:an är en 90:a, men den är tillverkad 1989. Var länge tjänstebil på hög nivå inom Axel Johnson-koncernen. Och i hela sin utstrålning en sann 80-talare! _________________ Peter Sundfeldt |
||||||||
Re:
Hittade en ännu blankare och billigare åt dig. ![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||||||
Kul med Motorjournalen i förrgår..
![]() Argentan hälsar Peter att han blev mkt glad för erkännandet! ![]() |
||||||||
Re:
Nu är det äntligen dags att lyfta förra årets T80-tråd för att visa att även P.P. är en nörd! Han påstår nämligen följande i årets tråd:
Detta, skulle jag vilja påstå, är minst i paritet med min nördighet som visade sig i nedanstående citat! Men... Jag kan nu avslöja ytterligare häpnadsväckande saker kring fallet. Han, Johan?, (suck... Jag och namn, ursäkta om du läser detta) som tagit bilden i Bayerisches Blatt var på träffen tillsammans med Martin Gistell! ![]()
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (21142 totalt) |