Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (33884 totalt) |
Re:
är det rejsa eller vad? DEBUG PROBLEM fick jag till svar av rejsas server när jag "replyade", därav dubbeln! _________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
Re:
"svårpåverkbara faktorer", är det Libells fru som håller honom från garaget? ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Re:
![]() ![]() Jag är lyckligt lottad vad gäller det (förutom då hon stjäl Busan för egna turer ![]() Det är mer försvunna motorer som har ställt till det + en fruktansvärd efterhängsen förkylning (sen Juli ![]() Men planen är att framåt våren så har vi en BEC-åkare till. |
||||
Re:
Det finns inte obgränsat ledigt, tvärtom. Då jag inte vet när kärran är klar avvaktar jag bokning och risken är att när det är dags bara finns typ 16-18.00 en tisdag eftermiddag. Detta begränsar hur långt man är villig att köra för att delta och givetvis hur många som kan köra. Å andra sidan kan ju Ni med körbara bilar hyra banan en heldag redan idag så hoppas jag kunna hänga på er istället! _________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
Dags att bevisa att det händer lite. Medans Westfielden har haft mera färdiga konstruktioner, har det varit/är lite mera tillverkande till MNRen. Det är framförallt elsystem (+ lite på kylsidan) kvar att fixa innan det närmar sig en uppstart.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
|
||||
Re:
Lamphållarröret och de blå "fast and furious" slangarna till kylaren är det enda som inte är snyggt, resten är perfekt - man får ju inte låta bygget blir för bra från början ![]() ![]() _________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
Re:
Du är väldigt nära i ditt antagande, jag var förr i tiden känd att köra min stingray -73 cab och min MC Honda Valkyrie på vintern, och inte bara ibland utan minst en gång i veckan oavsett temp. Detta som omväxling till min 924 som var den egentliga vinterbilen! _________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
Re:
Engelsk high tech ![]() |
||||
Re:
Den skall vara "oskuld" när Marcus tar första turen ![]() |
||||
Jag var ute på juldagen och kranade omkring med MkIIIan. Riktigt kul faktist. Hårdfrusen grusväg utan snö på gav förvånansvärt bra grepp. Underbart att höra motorn yla och snärta i växlarna med flatshiftern. Nu kan våren inte komma fort nog för min del, en kvarts körande resulterade i att jag fick sitta och huttra vid vedspisen en bra stund för att få upp värmen igen.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Re:
![]() Vi har tyvärr alldeles för mycket snö/is för att åka här nu ![]() |
||||
|
||||
_________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
Då Kimmen är nyfiken hur bygget fortskrider så är det väl dags för några bilder, och uppstarten är nära förestående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (33884 totalt) |