Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar BMW E36 -93 | << 1, 2, 3, 4 2 besök senaste veckan (22750 totalt) |
Alla rör på plats. Blev förstärkning för bakvagnsbryggans bakre infästning också som går ihop med staget mellan stötdämparnas infästning. Förstärkte också denna infästning med 3mm plåt. Bakre "ryggstödet" har kapats ur, likaså förstärkningsplåt på undersida hatthylla.
_________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||||||||||
blir fint
länktips till ett liknande bygge: http://www.pistonheads.com/GASSING/t |
||||||||||
Tack! och tack för intressant länktips! _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||||||||||
_________________ Joakim Karaus BMW.n https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34735 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23940&start=63 |
||||||||||
Nu har det iofs inget med åldern på bilen att göra i mitt fall. E30 är ju fortfarande en vinnare i vissa klasser. Se på modifierad där Martin Skoog körde e36 ifjol och var inte snabbast. Jag ska kunna köra till nürburgring med min bil har jag tänkt och på sådana banor inbillar jag mig att e36 känns tryggare och stadigare..? Jag får ta och kolla vad som hänt med bilderna när jag kommer hem till hemmadatorn. _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||||||||||
Tack Michael! Jag tror inte heller den flyttar sig! och ju mer man lyssnar på folk som hållit på med e36 så är ju detta en av dess svaga punkter som nu bör vara ur världen. _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||||||||||
Ja inlägget saknar inte helt grund får jag väl erkänna... _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||||||||||
Jag är på väg att överträffa mitt eget väl underbyggda rykte om att vara komplett idiot vad gäller bilaffärer... Den är till salu... 0707-556551 _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||||||||||
Markus.... du är ju värst Ett sådant beslut kräver en förklaring till publiken, gärna en med lite långsiktlighet i Åka E30? Sälja E30+36 Köpa Bapelsins E46? Köpa Håkans E36? Sluta åka 4 hjuligt? Börja åka 2 hjuligt? _________________ Patrik Skoog |
||||||||||
Båt _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||||||
Långsiktighet är ett ord jag aktar mig för... 1) Jag har köpt hus 2) Huset är egentligen inget hus även om jag bor där. Jag har köpt en tomt kan man säga...=mycket jobb och pengar kommer gå åt... 3) Glöden saknas just nu. Kanske för mycket annat att tänka på? 4) Tomten ligger sjönära=Jag vill ha båt. 5) Inga nya bilköp är planerade. Har en 325 coupé som kanske får lite stöddigare stötdämpare. Får duga. 6) 2 hjuligt kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat men det blir inte nu av ovan nämnda orsaker. Och inte i form av tävling då det är för dyrt. Ingen satsar pengar på en 30-åring som bara han själv tycker är lovande... Nog om detta. Nu har jag monterat fram och bakvagn på bilen. Den är nämligen såld till samma person som köpte min förra e36. Det ska byggas långloppsbil! Jag kommer heja på dom! _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 BMW 325 Touring -89 |
||||||||||
Snacka om att ha racing-damp. Ett race - nästa bil. Nytt race - nästa bil. Tur för de andra som får köpa dina alster samt de som slipper få pisk på banan.
Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj |
||||||||||
Våra race- och banåkarbilar BMW E36 -93 | << 1, 2, 3, 4 2 besök senaste veckan (22750 totalt) |